Gå til innhold

Over gjennomsnittet gretten!!

Anbefalte innlegg

Mannen min irriterer meg rett og slett så hinsides for tiden, det bruser i blodet fordi han gjør ALT feil. Jeg ser jo at jeg er litt utrettelig også, men jeg kan bare ikke noe for det.. Jeg pleier å bli litt sånn "mannfolk hater" uka før mensen, men så vidt jeg vet er det ikke det nå. Og lage noen baby med det mannfolket frister ikke akkurat nå!! hehe... Han greide å slenge ut av seg " du oppfører deg som en gravid humørsyk kjerring" kanskje jeg er gravid? Er det derfor jeg føler meg så utrolig emosjonell.. Er for tidlig å teste så tiden får vise. Er det flere føler at man hater mannen/samboeren innimellom selv om man innerst inne er glad i han. Noen erfaringer med graviditet og humørsvingninger? Kjenner menssmertene bygger seg opp her jeg sitter :P

Anonymous poster hash: 69d0f...b60

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065614-over-gjennomsnittet-gretten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Jeg har pcos så jeg har ikke hatt mensen på noen mnd (manglende el) så jeg vet ikke når jeg venter mens osv. Håper bare det kommer igang igjen snart. Jeg mener jeg fikk en positiv el test på søndag, streken var sterkere enn kontrollstreken. Men jeg føler meg litt usikker på disse eggløsningstestene så stoler ikke på det. Føler ihvertfall at jeg kjenner meg så gretten og ustabil er et godt tegn på at noe skjer med hormonene:) om det er mensen eller om jeg er gravid.. Tror ikke jeg er gravid da, har ingen andre symptomer. Stikker nederst i magen kanksje.. Ellers så kan det være at bare mannen min ER irriterende:P

Anonymous poster hash: 69d0f...b60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...