Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 KAn det være han har en fetish for feite damer? Det finnes mange andre svært tiltrekkende jenter/damer på jobben min, men han velger å prate med meg. Han er skikkelig hyggelig... Lurer på om noen har erfaring med slikt? Kan det være han er interessert i meg fordi jeg er feit? Blir jo feil det og... Anonymous poster hash: 0bd11...9c6
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Det kan vel ikke noen her vite. Det kan jo tenkes at du har et par andre egenskaper enn at du er feit, også. Anonymous poster hash: e9bd6...f83
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Det er ikke at du er søt, har pene øyne, flott hår, er hyggelig og omgjengelig, snill og omtenksom, lett å prate med eller helt andre ting har liker ved deg da? Noen menn liker damer som er spinkle og nette, noen liker damer som er muskuløse og tunge, atter andre liker myke og runde damer, men når det kommer til stykket er det gjerne personligheten til dama som avgjør om de blir forelsket eller ikke... Anonymous poster hash: 9a842...b99
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Kanskje han rett og slett syns du er en søt og interessant dame?
Mamma til 3? Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Skikkelig hyggelige mannfolk ender vel som regel opp med de skikkelig hyggelige damene - du er vel en av dem Han syns nok du er både søt og grei, og minst like attraktiv som de andre på jobben din.
BareMas Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Er du bare feit?? Det kan ikke være at du har andre kvaliteter ved deg som appellerer til han da? Kanskje mistenker han at du er en kløpper i yatzy?
MrsMilla Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Kanskje han liker deg akkurat sånn som du er? fordi du er deg?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Hvor feit er du da? Jeg er 20 kg for tung, men jeg anser ikke mannen min som en type med fetisj på feite damer likevel (selv om jeg anser meg selv som feit). Om du veier 170 kg er det kanskje en mann som liker tykke damer, men om du er såpass stor er det jo bare fint at det finnes menn som synes det er sexy vel? Nyt oppmerksomheten du, den er helt sikkert fortjent Anonymous poster hash: 9a842...b99
Elsker livet Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Det er ikke alle som setter utseende først. Det er ikke alle som syns vekta har stor betydning for om en person er tiltrekkende utseendemessig. Det kan hende han liker store kvinner, men det betyr ikke nødvendigvis at det er en fetisj. Mannen min foretrekker kvinner med litt flesk på kroppen, men det er ikke viktig for han. Han vurderer kvinner etter andre ting enn utseende først og fremst. Hadde jeg vært en mager kvinne hadde det gått helt fint det også. Kanskje denne mannen også er slik.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Jeg kjenner ei dame som er stor, veldig stor. Hun har en utstråling mange bare kan drømme om, samt de vakreste øynene jeg har sett. Hun er alltid blid, og like vakker utenpå som inni. Kanskje det er deg? da ville jeg og likt deg!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 Tusen takk for fine svar, jenter!! Ble glad nå Ble bare så bekymret for at han kanskje liker meg pga jeg ikke er noen ballerina og ikke fordi han syntes jeg er interessant? Han ser meg ofte dypt inni øynene når vi prater og vi skøyer og har det moro. Jeg er ikke i 170 kg klassen, men absolutt ikke en sylflide..... Så kanskje han liker meg for den jeg er da? Anonymous poster hash: 0bd11...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå