Gå til innhold

Normalt med ubehag i livmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt med ubehag i livmor nå og da? Er ikke direkte vondt men innimellom så er det ganske ubehagelig/lettere smerter.. har ikke blødd noe altså og var på ul for en uke siden hvor jeg så både bevegelse og hjerteslag. Er nå 10 uker.. bekymrer meg for den minste ting og ønsker mer enn noe annet at dette skal gå riktig vei for meg :) går vel som regel bra når man har sett hjerte aktivitet og bevegelser? noen som har noen gode svar til en bekymret kommende mor :) ?

Anonymous poster hash: bf1a5...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt fortalt av en venninne at hun skulle ønske noen hadde fortalt henne hvor mye forskjellige vondter man kan ha som gravid.. ;)

Jeg  har selv hatt ganske sterke smerter rundt livmorområdet.. en dag kjentes det ut som noen hadde tatt tak i livmortappen min og satt og dro i den! Og en annen dag satt noen med nåler og kviver i livmor.. Haha! Det er visst mye vondt som kan være helt normalt, men selvfølgelig bekymrer vi oss! Krysser fingrene for at alt fortsetter å være i orden for deg.. Når du har sett hjertet banke skal det jo som regel gå bra.. :)

Anonymous poster hash: 43c71...716

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...