Gå til innhold

når kommer magen på førstegangs gravide?

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling? Vet jo at det er forskjellig fra person til person men noen som vet sånn ca kanskje?

Er selv veldig tynn, 175 cm høy og 53 kg.

Gleder meg så masse til det begynner å synes men må nok vente noen uker siden jeg kun er 9+4 idag..

Fortsetter under...

Vil gjette på at magen kommer tidligere jo tynnere du er. men det er vanskelig å si. Jeg husker ikke helt når magen kom for meg, med førstemann. Men nå med nummer tre kom den nesten før jeg visste at jeg var gravid. Tror dette med mage er veldig individuelt. Men får gjerne mindre mage jo høyere man er også.

Jeg er nesten 1.70 og veide ca 55kg før jeg ble gravid. Jeg passet alle gensre og jakker helt til ungen var født...trengte ikke kjøpe noen gravideklær for magen var så liten,,,husker jeg var på julebord da jeg var 7 mnd på vei, og det var ingen som så jeg var gravid....men di to siste mnd vokste magen litt og jeg gikk opp i vekt. Alle trodde jeg kom til å få en knøtt liten baby siden magen var så liten..men alt var som normalt med baby..han veide 3,5 kg og 52cm da han var født! Skikkelig rart at det er mulig, men det er nok forskjell hvordan di ligger inni der tydeligvis... Litt kjedelig siden det er stas med gravidemage, men det ble nå iallefall ikke så tungt for meg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...