Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, damer!

Jeg er på jakt etter en grei ekstravogn til datteren min, jeg.
Vi har en Simo kombi fra før, men jeg kjenner at vi kunne trengt en lettere og mindre vogn/ trille utover nå. For tiden er vi på ferie, og her har vi lånt en reisetrille som har vært kjekk å ha, men den er ikke vår så den forblir her.
Denne trillen har nærmest full liggestilling, og hun har sovet godt i den på dagtid (og på natt dersom vi har vært på overnatting), og den er lett å slå sammen og frakte med seg uten for mye styr.

Noen som har tips til en ålreit trille/vogn? Jeg elsker Simoen vår, men vi skal i en del bursdager og selskaper og slikt utover når vi kommer hjem og da hadde det vært fint å slippe drasse med en stor vogn hit og dit når vi kommer til å ta en del tog/båt og bli hentet med bil.

Er jo heller ikke alle som har plass til at vi tar med vogna vår inn, og da blir det jo litt krøll med sovingen ettersom hun ikke er av typen som sovner hvor som helst (ikke tør jeg la henne sove på sofa eller vanlig seng heller siden hun er så aktiv).

Med andre ord: en grei trille til kortere turer i by, med liggestilling og som er lett å slå sammen og frakte med seg søkes, så hyl gjerne ut om du vet om en som er bra:)

Hun er forresten 7 måneder nå :) 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065575-tips-til-ekstravogn-trille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har titanium baby breeze. Nesten full liggestilling i "hengekøye", dvs trinnløs justering av rygg. Min gutt på 7 mnd sover godt i den. Minuset er at seler over skuldre ikke kan justeres i høyde, og disse er nesten for lave nå (han er 75 lang).

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg har titanium baby breeze. Nesten full liggestilling i "hengekøye", dvs trinnløs justering av rygg. Min gutt på 7 mnd sover godt i den. Minuset er at seler over skuldre ikke kan justeres i høyde, og disse er nesten for lave nå (han er 75 lang).

Kjøp sånn gåsele...helt genialt å bruke i vogn også. Fiks tips om det med førstemann. . Angrer ikke et sekund. .. Da sitter de bedre også. Og slipper å ligge inntil seteryggen fordi selen strammer

Hadde veldig lyst på den der Babyjogger city elite mini, men det ble litt dyrt etter en lang ferie :huh:

He he, huff. Kjøpte en slik Troller Bangkok, som kom veldig godt ut i noen tester av reisetriller.
Funker fett til det vi trenger det til, og så finner vi en litt lett trehjuling neste år som et alternativ til den tunge Simoen :)  Takk for tips åkke som, a!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...