Satya Skrevet 19. juli 2013 #1 Del Skrevet 19. juli 2013 Merker dere at babyene deres sover dårligere nå som nattetemperaturen (i allefall heromkring) nærmer seg tropenetter? Vi kjører full gjennomtrekk men det er likevel håpløst varmt på soverommene. Mini som vanligvis sover hele natten våkner nå et par ganger og sutrer, og så er natta slutt kl 4. Regner med at det er varmen som gjør dette. Godt med sommer, men gleder meg til å sove bedre igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 19. juli 2013 #2 Del Skrevet 19. juli 2013 Merker dere at babyene deres sover dårligere nå som nattetemperaturen (i allefall heromkring) nærmer seg tropenetter? Vi kjører full gjennomtrekk men det er likevel håpløst varmt på soverommene. Mini som vanligvis sover hele natten våkner nå et par ganger og sutrer, og så er natta slutt kl 4. Regner med at det er varmen som gjør dette. Godt med sommer, men gleder meg til å sove bedre igjen! Skriver under på dette! Enda her er det ikke så varmt, iallefall ikke nå for tiden. (Trøndelag) Sommeren tar jeg gjerne til neste år, men i år kan det gjerne være litt kaldt. På varme netter setter vi på ac som står på før snuppa legges og frem til vi legger oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 19. juli 2013 #3 Del Skrevet 19. juli 2013 Ja, samme her. Vi har vært 1,5 måned i sydligere strøk, så dette har blitt en del av kvardagen, om man kan si det slik. Men når mini ble vant til varmen så forstyrret den ikke søvnen direkte lenger, takk og pris.Nå er det mer støyen som kommer inn gjennom det åpne vinduet som er årsak til evt urolig søvn. Æsj. GLEDER meg til høst og vinter sånn sett. Mørkt og kjølig......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 20. juli 2013 #4 Del Skrevet 20. juli 2013 Signerer denne.... gleder meg VILLT til mørketid og kjølige netter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 20. juli 2013 #5 Del Skrevet 20. juli 2013 Ja, forsåvidt. Men har ikkje vore i nærleiken av varme netter i år, vurderar faktisk å late att soveromsglaset hennar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Del Skrevet 20. juli 2013 Ja! Her påvirker varmen søvnen veldig!! (Tror det er varmen hvertfall)I natt våknet han ca 2 ganger i timen hele natta Synd å si det men blir godt med høst og litt kaldere vær. Anonymous poster hash: 86cca...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 20. juli 2013 #7 Del Skrevet 20. juli 2013 Ja her også + at folk bråker og fester i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 20. juli 2013 #8 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Ja her også + at folk bråker og fester i helgene. Ja det også!! Samt nå er vi på ferie og må sove på samme rom = pupp pupp pupp!!! Han har også begynt å si mamma så nå reiser han seg opp i senga og ser på meg og sier mamamama mam mam.... herlig Endret 20. juli 2013 av Håpfull75 *oktobergutt 12* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå