Gå til innhold

Vannavgang?

Anbefalte innlegg

I dag opplevde jeg at når jeg reiste meg fosset det vann ut, kjente det først som bobler øverst i skjeden (sorry detaljer ) før det rant og rant ut lyserosa væske. Tenkte jo Vannavang og ringte føden som var enig og sendte ambulanse, jeg ble gitt dårlige prognoser, er jo bare 20 uker.

Lukter overhode ikke urin, og urinblæren var så full at de ikke fikk tatt ul, så var ikke det som kom ut heller .

Babyen har det fint, er nok fostervann igjen, og renner ikke mer nå. Så ble sendt hjem uten forklaring på hva dette var.

Det var litt åpning som jeg synes var litt rart for jeg har vært hermetisk lukket til igangsettelse med de fire andre.....

Kjenner jeg er skikkelig usikker......

På første ul i uke 9 fikk jeg beskjed om MA, hun viste meg fostersekken med et lite og ikkelevende foster. 5 dager senere så de gutten, i sin rette størrelse. Lurer på om det var den fostersekken som brast nå i dag, kan det være, at det var tvillinger i utgangspunktet tro?

Sorry syteinnlegg, men er jo ikke gøy å ligge hjemme å vente..... Der er vel 2-3 uker før de gjør et forsøk på å redde ham....

Noen som vet? Tror ikke legen skjønte hva jeg snakket om, men kan h vært språkproblemer. Han fikk sagt ofte at de ikke gjør noe for å redde dem i uke 20, at da går det bare en vei.

Anonymous poster hash: 7d13d...87b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065535-vannavgang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vinglepetrine

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt kontakt med sykehuset og krevd en forklaring på hva dette egentlig var.

Man kan jo lekke fostervann og gjør man det blir man vel som oftest lagt inn på sykehuset med beskjed om å bli liggende. 

En veninne av meg ble lagt inn i uke 19 og måtte ligge frem til tvillingene ble født i uke 30, hun fikk ikke engang gå på do de første ukene hun lå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065535-vannavgang/#findComment-145528458
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...