Gå til innhold

Jordmor from hell!!!

Anbefalte innlegg

Må bare få det ut til noen, er helt sjokkert og blir bare mer og mer forbanna!

Var på sykehuset i dag, da jeg har hatt en del magesmerter i det siste og de var redd for det var svangerskapsforgiftning og møtte JORDMOR FROM HELL!

Jeg reiste meg opp når hun kom og sa "takk for at jeg kunne få komme inn", men hun så meg bare over skulderen (så faktisk ikke direkte på meg hele tiden jeg var der) og svarte bare "Jaja, kom inn her og legg deg på benken". Så satte hun seg på dataen, ga meg en knapp, sa "trykk her når babyen beveger seg" og gikk bort i 30 minutter!

Når hun kom tilbake så ga hun meg et glass, pekte på en dør og sa "jeg trenger en urinprøve", gikk ut MENS HUN SPARKET TIL VESKA MI PÅ VEI UT. Den var ikke i veien for døren engang.

Så møtte jeg legen og alt så ok ut,( bortsett fra at jordmora hadde skrevet jeg var 1,5 uke kortere enn jeg er,) men så måtte jeg ta en ny fosterlydprøve. Når jeg spurte hvorfor svarte jordmora bare "Fordi legen ville det". 

Eh...ok, betyr det at det var noe galt med babyen? Ikke noe svar.

SÅ skulle hun kjenne om livmorhalsen eller whatever var utvidet,( noe som var det vondeste jeg har kjent på lenge), sa at jeg var 1 cm utvidet og gikk ut MED DØREN PÅ VIDT GAP! Det var ventestoler rett utenfor, så om noen hadde sittet der hadde de sett rett inn i underlivet mitt! Hvem som GJØR sånn???

Jeg fikk ikke engang spurt hva det vil si å være 1 cm, er det slik som alle som ikke er i fødsel er, er det "standarden"  på en vanlig livmorhals eller hva?

Ikke et smil eller et fnugg av vennlighet hele tiden. Nå er jeg redd for at jeg får henne eller noen som henne under fødsel.

Drittkjerring.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065509-jordmor-from-hell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, høres ut som en fæl opplevelse!!! Håper vi to ikke skal føde på samme sykehus og at jeg risikerer å møte et sånt menneske i det som er en av de mest tøffeste, fineste, smertefulle, spennende og bekymringsfulle opplevelsene i våre liv!

Støtter de over som skriver at du bør levere en klage og at det bør stå i fødebrevet at du IKKE vil ha denne personen til å ta imot barnet deres!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...