Gå til innhold

forsikring med betalingsanmerkning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger en bilforsikring. foreldrene mine vil gi sin gamle bil til meg, da jeg for tiden sitter uten bil pga dårlig økonomi. min tidligere samboer svindlet meg, og jeg har 7!! betalinganmerkninger, for flere hundretusen kroner tilsammen. 

jeg har søkt rundt på nett, men hos alle forsikringsselskapene, så får jeg som svar at jeg ikke kan få forsikring hos dem, pga anmerkninger.. noen som vet om noen selskap hvor man kan få forsikring? Bilen må av diverse grunner stå på mitt navn, foreldrene mine vil ikke ha den i sitt, og da må forsikringen også stå på meg..

Anonymous poster hash: 78677...981

Fortsetter under...

Gjest Lagå
Skrevet

Tror ingen vil gi deg forsikring da dessverre. De vet jo ikke at det ikke er du som har vært dust og skaffa anmerkningene så i deres øyne er du en dårlig betaler dessverre

Skrevet

hjelper ikke meg noe at det ikke er lov, når jeg uansett ikke får kjøpt.. hi

Skrevet

Jeg fikk forsikring da jeg hadde en dårlig periode med anmerkninger for endel år tilbake, men måtte betale det hele beløpet for det første året :) Fikk både innbo, bil og reiseforsikring :) Ring og hør med de i stedet.

Lykke til :D

Skrevet

Jeg fikk forsikring da jeg hadde en dårlig periode med anmerkninger for endel år tilbake, men måtte betale det hele beløpet for det første året :) Fikk både innbo, bil og reiseforsikring :) Ring og hør med de i stedet.

Lykke til :D

hvor fikk du forsikring da?

Annonse

Skrevet

jeg trenger en bilforsikring. foreldrene mine vil gi sin gamle bil til meg, da jeg for tiden sitter uten bil pga dårlig økonomi. min tidligere samboer svindlet meg, og jeg har 7!! betalinganmerkninger, for flere hundretusen kroner tilsammen.

jeg har søkt rundt på nett, men hos alle forsikringsselskapene, så får jeg som svar at jeg ikke kan få forsikring hos dem, pga anmerkninger.. noen som vet om noen selskap hvor man kan få forsikring? Bilen må av diverse grunner stå på mitt navn, foreldrene mine vil ikke ha den i sitt, og da må forsikringen også stå på meg..

Vardia forsikring, dem hjelper deg med en gang. Måtte også bruke dem pga anmerkninger. Jeg er kjempefornøyd:)

Skrevet

De har ikke lov til å nekte, men kan kreve forhåndsbetaling. Har du pengene klare er det bare å ringe rundt å høre priser. Pass , de har heller ikke lov å prise deg dyrere enn andre pga betalingsanmerkninger.

Skrevet

Jeg fikk opprettet forsikring når jeg hadde betalingsanmerkninger. Måtte betale for et år i forskudd det første året da. Det var hos gjensidige.

Anonymous poster hash: 83f54...b6d

Skrevet

Ser ut som jeg fikk hos vardia :-)

Ble hvertfall tilsendt forsikringsbrev på Mail. Det må jo tyde bra? :-) takk for tips!

Skrevet

Gjensidige forsikrer deg med anmerkninger, men det er dyrere og man må betale på forskudd.

Trodde egentlig at alle var pliktig til å ha forsikring derfor kan du ikke nektes...

Anonymous poster hash: 91203...000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...