Gå til innhold

Kjøretur med baby 9 mnd

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min manns familie bor ca en 5 timers kjøretur fra oss. Nå kommer svigers til helga på besøk til oss. Mannen min vil reise ned til dem over helga og bli der noen dager. Jeg ser sååå mørkt på det!! Mini trives ikke i bilen i det hele tatt, og en kjøretur på 10-15 minutt er lenge nok for han. Da blir han utålmodig og sutrete.  Jeg har sagt at min man kan reise ned alene og kose seg. Besøke familie og venner, ta seg en fest og kose seg.  Kjenner og på at det alltid er vi som må reise dit. Er kun svigers som kommer hit. Brødrene og min manns venner kommer aldri på besøk hit til oss.

Er så i tvil om hva vi skal gjøre. Noen som er i samme situasjon? Gode tips for bilkjøring??

Anonymous poster hash: 92ba7...a8c

Anonymous poster hash: 92ba7...a8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send mann og barn ut på en times kjøretur, og se om mannen din fortsatt vil reise;)

Anonymous poster hash: a5464...c21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja har dere mulighet for at hun kan se på litt tegnefilmer eller noe da? Det hjelper kanskje en liten stund ;) vi har samme problemet bare at vi har bare 40 minutters reisevei til svigers, og det er ikke alltid like gøy når veslegullet setter igang med hylingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send mann og barn ut på en times kjøretur, og se om mannen din fortsatt vil reise;)

Anonymous poster hash: a5464...c21

... Og fortell at det blir du som kjører og din mann som må underholde ungen i disse 5 timene siden det er han som absolutt vil ta turen.

Endret av Madolyn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat vært på lang biltur (flere timer over flere dager) med baby på 9 måneder.. Og DVD spiller med drømmehagen ble løsningen(redningen) for oss!

Anonymous poster hash: a23a6...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dvd spiller har vært redningen for oss ogå ved lange bilturer :-) Med drømmehagen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...