Ina.89 Skrevet 18. juli 2013 #1 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvordan få vår lille på 9 mnd til å sove inne på dagtid? Nå sover hun kun ute i vognen på dagen og i sengen sin på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 18. juli 2013 #2 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor vil du ha henne til å sove inne på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busy_bee Skrevet 18. juli 2013 #3 Del Skrevet 18. juli 2013 Min største sover inne i vognen ved behov. samme sovemiljø som ute. Setter ham da på gjesterommet med åpent vindu og mindre klær enn når han sover ute. :-) det funketfra rundt 10 mnd alder for vår del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina.89 Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor vil du ha henne til å sove inne på dagen? Tenker på vinterstid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina.89 Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 18. juli 2013 Min største sover inne i vognen ved behov. samme sovemiljø som ute. Setter ham da på gjesterommet med åpent vindu og mindre klær enn når han sover ute. :-) det funketfra rundt 10 mnd alder for vår del. Takk for tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 19. juli 2013 #6 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvorfor vil du ha henne til å sove inne på dagen? Tenker på vinterstid... Ok. Min erfaring er at det er så få dager med så lave temperaturer at man ikke kan sove ute at det stort sett ikke er noe problem. De få dagene det gjelder gjorde jeg likedan som andre her, la ned i vogna, men hadde vogna inne. Tror det er snakk om max 5 dager jeg gjorde det. Iallefall ikke mange dager. (med eldste jenta mi) Det er jo ikke farlig å legge barnet ute selv om det er -10grader, og det er jo sjelden lavere enn det, med mindre du bor i Nord-Norge noen plass da... Og -10grader utenfor vogna er jo ikke -10grader i vogna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 19. juli 2013 #7 Del Skrevet 19. juli 2013 Det er ikke farlig å sove ute om vinteren, bare det ikke er alt for kaldt. HUsk, skal hun begynne i barnehage når hun fyller året så sover de som regel ute i vogn... Hva er du redd for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina.89 Skrevet 20. juli 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 20. juli 2013 Det er ikke farlig å sove ute om vinteren, bare det ikke er alt for kaldt. HUsk, skal hun begynne i barnehage når hun fyller året så sover de som regel ute i vogn... Hva er du redd for? Ikke redd for noe. Men det hadde vært greit om vi fikk til begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busy_bee Skrevet 20. juli 2013 #9 Del Skrevet 20. juli 2013 Helt enig med deg Jen1. Ikke alle som bor slik at det er særlig praktisk å ha dem ute alltid. Selv har vi en veldig værutsatt eiendom, så mange dager er det mye enklere og mer praktisk for alle at vognen står inne. I vår barnehage sover de forøvrig inne i et skur også, så det blir ikke helt utendørs det heller. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå