Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spiser sunn mat

Ikke mye søtt og fett

Jeg slutter å trene som gravid da , fordi jeg ikke orker pga kvalme trøtt osv ,,,

Til vanlig er jeg veldig aktiv og alltid vært slank ! Men nå som gravid så eser alt ut !! Det har det gjort alle 3 gangene ..

Ja! Det er en bagatell , men også frustrerende ... Å gå fra 69-72 kg som jeg veide før og sikkert opp til nærmere 100!!!

Jeg vet jeg blir vanlig igjen, men mens det det står på føles det ikke sånn : (

Det var dagens sutre innlegg !!!

Fortsetter under...

Huff her også.. Er 16 uker påvei og lagt på meg 8 kilo allerede :-/ har heldigvis fått mage så folk ser jeg er gravid men større enn hva som forventes ved 4 mnd :) spiser variert, er i aktivitet osv.. Vet jo at det går fort av etterpå men skikkelig nedtur mensdet står på.. :-)

Dagens sutreinnlegg videre: Jeg har ikke blitt så stor. Men har komt til uke 19 (!) og trodde kvalmen og trøttheten skulle gi seg til nå. Jeg jobber fulltid, og i helgene er det rett ut på sofaen. Med kvalme og hodepine og ikke en energi til overs. Føles ut som jeg er syk. Ikke så veldig hyggelig de fine varme sommerhelgene som det ofte er så få av i Norge -og jeg ligger inne på sofaen da solen og varmen kun er plagsom og gjør det verre. Husarbeid er et mareritt og middag like så. Og slik har det vært siden januar, da jeg først gikk til uke 12 og mistet, -og ble gravid igjen på 1eggløsning. Blir ikke mye hyggelig grilling på mannen min. (ingen!) var litt bedre de 3 ukene jeg hadde ferie, men da fikk ble jeg i tillegg matforgiftet , så 5 dager lå jeg rett ut og spydde både vått og tørt. Er det lov å si at jeg føler jeg ikke har noe liv , da jeg kun går på jobb og er dårlig resten. Altså føles det ut som jeg har ingen fritid da alt av helger går med på å være dårlig. Ja,-jeg hater faktisk å være gravid !! -så bare å bekymre seg for kiloene.

Huff da.. Her gikk "heldigvis" kvalmen og dårligheten vekk etter uke 14, men energi er noe jeg skulle ønske kom tilbake.. Håper hverdagene blir bedre fremover for deg.. Du får heldigvis en super premie når dette er over og alle plager blir glemt (utrolig nok) :-) lykke til videre i svangerskapet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...