Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Vektoppgang.. Har hatt spiral i et år nå, fikk den satt inn 2 mnd etter fødsel. Har ikke hatt noe sex lyst, som jeg først trodde var pga forandringer med baby i hus. Men nå er jeg sikker på at det er pga spiralen. Har også gått opp i vekt og veier 6 kg mer enn før jeg ble gravid. Gått opp 4 kg siden fødselen. Er det noen som har opplevd vektøkning og nedsatt sexlyst med hormonspiral? Anonymous poster hash: 716cc...e86
Gjest Anybody Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Nei ikke akkurat vektoppgang eller liten sexlyst, men en rekke andre bivirkninger fikk jeg ; sint, trist, blødninger, smerter.. Så var godt å få den fjernet! Nå har jeg kobberspiral
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Nei ikke akkurat vektoppgang eller liten sexlyst, men en rekke andre bivirkninger fikk jeg ; sint, trist, blødninger, smerter.. Så var godt å få den fjernet! Nå har jeg kobberspiral Har tenkt på kobberspiral men er litt usikker. Blør du mye mer når du har mensen? Nå er det sikkert 8 år siden jeg begynte med prevensjon, men mener å huske at jeg hadde ganske kraftig mens. Den kan vel bli enda kraftigere med kobberspiral? Har lyst på prevensjon uten hormoner Anonymous poster hash: 716cc...e86
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Jeg skal også fjerne hormonspiralen. Mistenker at den er årsaken til at jeg føler meg dritt hele tiden. Har brukt kobberspiral tidligere men fikk den også fjernet. Hadde ekkel utflod hele tiden. Aner ikke hva alternativet mitt blir. Jeg prøver å få mannen til å sterilisere seg siden jeg alltid (naturlig nok) har vært den ansvarlige mtp prevensjon. Anonymous poster hash: 1a34f...e39
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Jeg TRODDE det var hormonspiralen som reduserte min 'drive'.. Så var det 'bare' samlivet som varhelt dødt a gitt.. :/ Erfarer nå at hormonspiralen har ikke noe å si ifht min sexlyst. Anonymous poster hash: bd518...323
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Jeg mistet sexlysten av spiralen, kom fort tilbake etter den var tatt ut:) Anonymous poster hash: b1674...587
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 He, he, jeg fikk mindre sexlyst og la på meg noen kilo etter fødsel... Har selv brukt kobberspiral, og ja jeg blødde mer enn jeg gjorde til vanlig, men ikke kjempemye (men blør ganske lite uten spiral). Ellers var det er veldig greit prevensjonsmiddel. Synes det er greit å styre unna disse hormonpreparatene. Anonymous poster hash: 962aa...eab
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Har kobber spiral, skulle gjerne ha hatt hormoner spiral, da jeg blør mye. Men hadde en sånn hormoner angst i den perioden, samt at min lege den gangen anbefalte kobberspiral som beste alternativ. Anonymous poster hash: cfd24...6bb
Gjest Anybody Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Nei ikke akkurat vektoppgang eller liten sexlyst, men en rekke andre bivirkninger fikk jeg ; sint, trist, blødninger, smerter.. Så var godt å få den fjernet! Nå har jeg kobberspiral Har tenkt på kobberspiral men er litt usikker. Blør du mye mer når du har mensen? Nå er det sikkert 8 år siden jeg begynte med prevensjon, men mener å huske at jeg hadde ganske kraftig mens. Den kan vel bli enda kraftigere med kobberspiral? Har lyst på prevensjon uten hormoner Anonymous poster hash: 716cc...e86 Nja, føler ikke jeg blør mer nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå