Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Gleder meg til høsten! Flere her?Jubler hver gang det er overskyet eller regn! Anonymous poster hash: 13dd8...5d4
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Det finnes sikkert fler. Jeg synes det er rart. Det er deilig at årstidene skifter. Jeg ville ikke hatt sommer hele året, men du verden så deilig det er for en stund. Anonymous poster hash: 7c122...c72
me_87 Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Jeg kunne gjerne hatt sommeren hele året! Skjønner ikke folk som ikke liker sommer. Får mye mer lyst å gå ut på tur og leke ute med småen når det er fint vær,da nyter jeg faktisk å være ute! Mens når det regner eller er snø så går jeg bare ut med han fordi jeg må.
valkyrien Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Allergi og veeldig sart hud her, så jeg trives bedre når det er overskyet og regner ja
BellaSuz Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 kom til midt-Norge så får dere høst-sommer! Blæh, jeg er lei sommeren fordi den ikke er her! 9 grader C og regn (dvs flomvarsel faktisk!) er ikke min tanke om datoen 18. juli
☆☆☆ Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Denne sommaren er eg lei av. Men fineveret kjem når ferien sluttar ser eg på yr.no
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Elsker høsten og jul jeg , men greit med en fin sommer også hvis man har ferie. Da er det kjekt med fint vær! Når det er sagt så har jeg aldri tatt skade av sommeren her på vestlandet hehehe... Anonymous poster hash: cb130...a28
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 kom til midt-Norge så får dere høst-sommer! Blæh, jeg er lei sommeren fordi den ikke er her! 9 grader C og regn (dvs flomvarsel faktisk!) er ikke min tanke om datoen 18. juli Høres ut som en paradis for;) hvor i midt Norge bor du? Anonymous poster hash: 3f939...654
Gjest Julia1984 Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Elsker sommeren. Elsker høsten hvis vi har hatt en fin sommer. Synes det er tøft med høst hvis vi har hatt en kald og våt sommer!!
Gjest vinterbrud Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 kom til midt-Norge så får dere høst-sommer! Blæh, jeg er lei sommeren fordi den ikke er her! 9 grader C og regn (dvs flomvarsel faktisk!) er ikke min tanke om datoen 18. juli Da bor vi på samme del av landet,og jeg er som deg også veldig lei av alt regnet og vinden nå.Nå vil vi ha varmere vær og sol.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 Har ikke opplevd norsk sommer på mange år, så det vet jeg faktisk ikke hva er lenger, men jeg liker ikke sommeren. Dvs det finnes mye jeg mistrives med på sommeren og det er ikke min favoritt tid pga mygg, flue, klegg, edderkopper, maur, ja dere skjønner vel. I tillegg så løper jeg rundt med solkrem i den ene hånda, paraply og plaster i den andre... Det er for varmt det ene øyeblikket så er det plutselig for kaldt. Synes det er vanselig å finne på noe å gjøre på sommeren ( jada, jeg har dårlig fantasi, men uansett hva man gjør utendørs blir man angrepet av mygg, klegg, fluer osv) Anonymous poster hash: 09c0e...9e1
Eliane Skrevet 18. juli 2013 #13 Skrevet 18. juli 2013 Nå bor jeg i kristiansand,og her er det fantastisk om dagen! Sol og sommer! I morgen er det meldt 26 grader,sol og lite vind! Tenker det blir stranda på oss ja! Men de små har ptoblemer med å legge seg om kvelden da det fremdeles er veldig varmt. Håper godværet kommer til alle som ønsker det. Håper sola holder seg her for da kan jeg se frem til høsten,spesielt de dagene som er kalde,blå himmel og sol! Ønsker alle en strålende fin sommer!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #16 Skrevet 18. juli 2013 Ja, eller.. Jeg liker sol og varme, men det er rett å slett for varmt. Ungene kan ikke være lenge ute, de er sutrete og grinete pga varmen. Solen steker inne på rommeene dems, det er tropenetter, ungene våkner før fuglene og sovner sent. Det er varmt på jobb, det er varmt når man kommer hjem og det er varmt om natta. Gleder meg til det er mørkt i 6tiden, og man kan slappe av under et pledd med en bok og tente stearinlys. Anonymous poster hash: 5cca5...4bb
Miamimom Skrevet 18. juli 2013 #17 Skrevet 18. juli 2013 Jeg ELSKER sommer og skulle gjerne hatt det hele året. Kanskje ispedd bittelitt høst og vår, men vinteren kan holde seg langt vekk, hater kulde og snø
Prøverpåentil Skrevet 18. juli 2013 #18 Skrevet 18. juli 2013 Haaater ikke sommeren.. men ELSKER høst!! Sommer passer seg best når jeg er i syden.. så jeg kan ligge på stranda og bade osv. Er ikke så glad i strendene i Norge......
Aiyanna Rose Skrevet 18. juli 2013 #19 Skrevet 18. juli 2013 Sommeren er helt fantastisk!! I hvert fall når været er bra... Alle årstider har sin sjarm, men sommeren er uten tvil best. Vinteren burde ikke vare lenger enn max en måned etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #20 Skrevet 18. juli 2013 Bare å flytte nordover det, så slipper dere å bli plaget med sånn ekkel sommervarme. Nei, takker meg til sommeren altså. Jeg trenger ikke knallsol og 30 grader, men 15 grader og over skyet er godt nok for meg. Vinteren kunne jeg ha spart meg for Mørketid, holke, skraping av is på bilruten i minus 20 grader, dårlig vinterføre, masse klær som tas på før man kommer seg ut. Vinteren er tragisk. Eneste gang jeg vil ha vinter er i desember og rundt påske. Når det er knallsol, blå himmel og nydelig skiføre, da kan det være vinter. Forutenom det så skjønner jeg ikke hva som er så koselig med den. Høsten er selvsagt fin, men da vet jeg at vi går dårligere tider i møte, så det er med vemod jeg går i høsten imåte. Men ikke noe å gjøre med det. Ting er som de er. Jeg har det såpass bra likevel! Finnes verre ting å dvele over! Anonymous poster hash: 77e7f...7c6
Jojo x3 Skrevet 18. juli 2013 #21 Skrevet 18. juli 2013 Oj, jeg elsker sommer og varme jeg! Dessverre må vi som oftest reise laaangt sør for skikkelig varme. Kunne gjerne hatt halve året med skikkelig sommer og et halvår med skikkelig vinter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå