Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #76 Del Skrevet 18. juli 2013 Det tar lang tid i dusjen hos meg,siden jeg må vaske og føne håret hver dag(Eller de gangene jeg skal ut på farta for å føle meg velstelt). Sminke og alt det andre går relativt fort! Anonymous poster hash: 4a747...100 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/4/#findComment-145526677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 18. juli 2013 #77 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel.Anonymous poster hash: 4a747...100 La meg tippe at du er nitten? Jeg er godt over 30 og sminket meg, med noen få unntak, hver dag i permisjonstiden. Skjønner ikke at det å få barn skal bety at en må slutte å bry seg om hvordan en ser ut. Men hvis det er så viktig at det faktisk blir et eget tema for hvordan du organiserer dagen din er du neppe ute av tenårene mentalt. Det er forskjellen. Noe eget tema var det ikke, men sliter litt med folk som klager over at det er så vanskelig å finne 5 minutter hver dag til å kle på seg, gre håret, og sminke seg litt. Det er deilig å la være? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/4/#findComment-145526699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Light of my life Skrevet 18. juli 2013 #78 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel.Anonymous poster hash: 4a747...100 La meg tippe at du er nitten? Jeg er godt over 30 og sminket meg, med noen få unntak, hver dag i permisjonstiden. Skjønner ikke at det å få barn skal bety at en må slutte å bry seg om hvordan en ser ut. Men hvis det er så viktig at det faktisk blir et eget tema for hvordan du organiserer dagen din er du neppe ute av tenårene mentalt. Det er forskjellen. Noe eget tema var det ikke, men sliter litt med folk som klager over at det er så vanskelig å finne 5 minutter hver dag til å kle på seg, gre håret, og sminke seg litt. Det er deilig å la være? Ser den, men hvis man syntes det er deilig å la være trenger man jo ikke klage over det heller da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/4/#findComment-145526749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caprica Skrevet 18. juli 2013 #79 Del Skrevet 18. juli 2013 Legg babyen på stellematte eller håndkle på badegulvet, evt i vippestol om han/hun er stor nok til det. Om babyen gråter så so be it.. Du gjør deg en bjørnetjeneste om du ikke kan tolerere litt gråt når du vet det ikke er noe annet galt enn at babyen vil ja mamma. La meg gjette-din første? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/4/#findComment-145526770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg mamma? Skrevet 19. juli 2013 #80 Del Skrevet 19. juli 2013 ehh babyen er 1 mnd gammel å sover ikke på formiddagen?? Anonymous poster hash: 06251...4a6 Du vet at babyer ikke har fasit, og at ikke alle er en kloning av din? Anonymous poster hash: d5c5a...1f2 Joda men en baby på bare en måned trenger faktisk mye søvn! Anonymous poster hash: 06251...4a6 Min sov fra kl 18-kl 10, er det nok søvn for deg? Anonymous poster hash: d5c5a...1f2 Fra 08.00 til 10.00 hadde du mere nok tid til å sminke deg da! Slutt å syt! Anonymous poster hash: 06251...4a6 Kanskje du skal lære deg å bruke øynene dine før du kjefter på andre? Det står 18.00-10.00, ikke 08.00-10.00. En ørliten forskjell eller hva? I tillegg er det ikke hi som har skrevet det innlegget Flaut å være så påståelig og ta så feil, eller? Anonymous poster hash: b80fe...331 kanskje DU skal lære deg å lese! Visst barnet sover til 10,så kan hun fint stå opp klokken 8 om morgen å sminke seg horete og dusje. Da har hun TO timer på seg! Anonymous poster hash: 06251...4a6 Sminke seg horete??? Hvor kom det fra? Herregud, hva er det med folk her inne, angripe hi og slenge dritt når hun spør om råd. Hvorfor er det så mange som må slenge på leppe på bekostning av andre. Mye av denne tråden er jo ikke spesielt hyggelig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/4/#findComment-145528225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå