Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #51 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel. Anonymous poster hash: 4a747...100 Folk svarar ikkje for å angripe deg, dei foreslår ganske enkelt å unngå heile problemstillinga. Om sminke er så viktig for ditt velvære er det ikkje verre enn å oversjå råda du får. Men når du går ut, sjå på dei som trillar rundt barnevogner. Eg trur du vil sjå at dei fleste har minimalt med sminke eller ikkje sminke i det heile tatt, utan at dei ser ut som dassar av den grunn.. Mitt inntrykk derimot er at svært mange usminka småbarnsmødre ser dassete, sjuskete ut. For all del. Gå uten sminke. Men er det så vanskelig å ta på litt mascara? Er trebarnsmor og har alltid ønsket å se vel ut når jeg går ut. Har dog aldri brukt en time på badet. Anonymous poster hash: 28409...6c2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håperpåvinterbarn Skrevet 18. juli 2013 #52 Del Skrevet 18. juli 2013 Hadde kurv som hun lå i, tok den med på badet. Null problem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #53 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel. Anonymous poster hash: 4a747...100 La meg tippe at du er nitten? Tror nok de fleste som har permisjon finner på masse annet enn å bare sitte inne. Jeg var mye på farten og kunne ikke fordra å bare sitte hjemme. Å jeg er 26 Anonymous poster hash: 06251...4a6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #54 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har hatt 2 kolikkunger og selv med det og konstant hyling har jeg klart å dusje. Du kan f eks la baby ligge i vognbaggen eller sitte i vippestol mens du dusjer, er det ikke plass på badet, ha døra åpen og sett ungen i døråpning/rett utafor. En dusj trenger ikke å ta lang tid, det er bare en vanesak man enkelt justerer etter hva det er tid til. Og man kan vel sminke seg andre steder, ha baby på fanget mens man sminker seg er multitasking man enkelt lærer seg. Evt ha baby i bæresjal mens du står å sminker deg... Også er babycall en god ide om barnet sover og du ønsker å dusje men er redd barnet våkner uten at du hører det. Alt går med noen justeringer;-) Anonymous poster hash: 92f6d...1e9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #55 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel. Anonymous poster hash: 4a747...100 La meg tippe at du er nitten? Tror nok de fleste som har permisjon finner på masse annet enn å bare sitte inne. Jeg var mye på farten og kunne ikke fordra å bare sitte hjemme. Å jeg er 26 Anonymous poster hash: 06251...4a6 Sug Lut siktet vel heller til det fanatiske behovet for å sminke seg, vil jeg anta. Anonymous poster hash: e6778...689 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #56 Del Skrevet 18. juli 2013 Han sover hele natten. Og sover mye på ettermiddagen. Og sover på brystet til pappaen eller ved brystet mitt. Så han sover jo mye. Men,ikke akkuratt når jeg står opp og skal stelle meg. Om formiddagen krever han enormt mye nærhet. Som sagt. Det er nytt for meg å være alene med han. Har ikke prøvd ut så mye. Har alltid ventet på pappaen eller tatt litt og litt når han er rolig. Men,det er dusjen jeg synes er verst. For da er jeg ikke der 100% for han. Er ikke så mye som hjelper på han der annet enn å ta han inntil deg. Han er ikke sånn hele døgnet. Men,på formiddagen krever han mye nærhet. Han kan fint ligge på ett teppe på gulvet om kvelden. Og pappaen og jeg sitter i sofaen. Men,ja jeg er tydeligvis helt "ødelagt" i hodet som velger og sminke meg for å føle meg vel. Men,det får så være. Har fått noen tips jeg får prøve ut. Og med det takker jeg for meg:) Hi Anonymous poster hash: 4a747...100 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ronja røverdatter Skrevet 18. juli 2013 #57 Del Skrevet 18. juli 2013 Man lærer ikke månedsgamle babyer å sove, de sover når det passer dem, og noen sover mye andre sover lite på dagtid. Jeg har hatt begge typer. Kunne jeg velge, hadde jeg valgt dem som sover litt om dagen, nok til at mor for puste ut, slappe av og dusje for den saks skyld, og som sover akkurat passe om natta slik at den blir god også. Men foreløbig har ikke jeg fått velge, men måtte ta det jeg fikk - og så lærer en seg å komme gjennom det også. HI, skjønner godt tanken din om dusjing, men som Sug Lut og andre er inne på her, må man nok justere litt på hva man ønsker og hva man for til. Kanskje må man svelge noen kameler og ofte er det faktisk en god grunn til at noen nyfødte mammaer ikke orker å sminke seg og freshe seg opp - uten at de fortjener å høre at de ser ut som en dass for det. Kanskje bør de heller få ros og respekt fordi de det tør og orker å vise den siden av seg selv. Men, jeg skjønner problemet med dusjen - men det er bare to løsninger. Enten dusjer du og lar ungen risikere å skrike litt mens du har din halvtime (eller hva du nå har) i dusjen, eller gjør du som veldig mange av oss måtte lære oss - dusjer på 2-3-5 minutter, med eller uten hårvask på dagtid og tar den gode lange dusjen med stell og hårvask når mannen er hjemme. Make-up'n skjønner jeg ikke problemet med. Så lenge man er alene hjemme, kan man jo både kle seg og sminke seg der barnet er. Akkurat det trenger du ikke å gjøre på badet. Med litt trening sminker du deg med en ene hånda mens du ammer barnet med den andre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #58 Del Skrevet 18. juli 2013 Legg ungen ned, ta dusj? Selv nyfødte tåler å grine i de to minuttene det tar. Sminke deg kan du gjøre med babyen i bæresjal. Anonymous poster hash: df923...d24 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Light of my life Skrevet 18. juli 2013 #59 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel.Anonymous poster hash: 4a747...100 La meg tippe at du er nitten? Jeg er godt over 30 og sminket meg, med noen få unntak, hver dag i permisjonstiden. Skjønner ikke at det å få barn skal bety at en må slutte å bry seg om hvordan en ser ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #60 Del Skrevet 18. juli 2013 Ikke alle mener at det å male fjeset er ensbetydende med det å se bra ut Anonymous poster hash: 34458...3c9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma_i_2009 Skrevet 18. juli 2013 #61 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg får prøve å legge han i kurven inne på badet mens jeg dusjer. Men,han gråter med en gang jeg legger han i fra meg. Får prøve vaskemaskin trikset. Se om det har noe i for seg:) Anonymous poster hash: 4a747...100 hvis ikke kan du jo gjøre det når han sover. Jeg gjør det, og har med babycallen på badet har vært noen ganger der jeg har løpt inn på rommet med balsam i håret og såpe på kroppen for og putte i smokken. Men det funker det og Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #62 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel. Anonymous poster hash: 4a747...100 Må du sminke deg for å ikke føle deg som en dass? Det må være utrolig kjipt. Ser fresh ut etter å ha skylt ansiktet i kaldt vann jeg. Anonymous poster hash: 6aa01...bfb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #63 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel. Anonymous poster hash: 4a747...100 Helt enig, jeg tror ikke jeg har vært hjemme en eneste dag i løpet av tre permisjoner.. Men, noen justeringer høres det ut som om du må gjøre. Jeg sminker meg stort sett hver dag. Bruker både foundation og annet, og det tar meg maks et par minutter. Bruker du lang tid på sminke må du enten bli kjappere og/eller droppe ting som perfekt øyenskygge og eyeliner på hverdager. Jeg vasket også håret hver dag en gang i tiden. Med tre små barn vasker jeg det nå 2 ganger i uken. Mer har jeg ikke tid til. De aller fleste kan trene håret sitt til å trenge vask sjeldnere. Sparer både sjampo, vann og masse tid på det. Babyen overlever i en vippestol de to minuttene det tar deg å dusje. Når du sminker deg kan du jo prate med/synge for/underholde han eller henne samtidig. Anonymous poster hash: ae0e5...112 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #64 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel. Anonymous poster hash: 4a747...100 Må du sminke deg for å ikke føle deg som en dass? Det må være utrolig kjipt. Ser fresh ut etter å ha skylt ansiktet i kaldt vann jeg. Anonymous poster hash: 6aa01...bfb Da er du heldig! Anonymous poster hash: 4a747...100 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #65 Del Skrevet 18. juli 2013 ehh babyen er 1 mnd gammel å sover ikke på formiddagen?? Anonymous poster hash: 06251...4a6 Du vet at babyer ikke har fasit, og at ikke alle er en kloning av din? Anonymous poster hash: d5c5a...1f2 Joda men en baby på bare en måned trenger faktisk mye søvn! Anonymous poster hash: 06251...4a6 Min sov fra kl 18-kl 10, er det nok søvn for deg? Anonymous poster hash: d5c5a...1f2 Fra 08.00 til 10.00 hadde du mere nok tid til å sminke deg da! Slutt å syt! Anonymous poster hash: 06251...4a6 Kanskje du skal lære deg å bruke øynene dine før du kjefter på andre? Det står 18.00-10.00, ikke 08.00-10.00. En ørliten forskjell eller hva? I tillegg er det ikke hi som har skrevet det innlegget Flaut å være så påståelig og ta så feil, eller? Anonymous poster hash: b80fe...331 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #66 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel. Anonymous poster hash: 4a747...100 Må du sminke deg for å ikke føle deg som en dass? Det må være utrolig kjipt. Ser fresh ut etter å ha skylt ansiktet i kaldt vann jeg. Anonymous poster hash: 6aa01...bfb Huff, så kjipt å være avhengig av å skylle ansiktet for å se fresh ut! Jeg ser smashing ut i det øyeblikket jeg triller ut av senga jeg. Anonymous poster hash: b80fe...331 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 18. juli 2013 #67 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel.Anonymous poster hash: 4a747...100 La meg tippe at du er nitten? Jeg er godt over 30 og sminket meg, med noen få unntak, hver dag i permisjonstiden. Skjønner ikke at det å få barn skal bety at en må slutte å bry seg om hvordan en ser ut. Men hvis det er så viktig at det faktisk blir et eget tema for hvordan du organiserer dagen din er du neppe ute av tenårene mentalt. Det er forskjellen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #68 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel. Anonymous poster hash: 4a747...100 Må du sminke deg for å ikke føle deg som en dass? Det må være utrolig kjipt. Ser fresh ut etter å ha skylt ansiktet i kaldt vann jeg. Anonymous poster hash: 6aa01...bfb Huff, så kjipt å være avhengig av å skylle ansiktet for å se fresh ut! Jeg ser smashing ut i det øyeblikket jeg triller ut av senga jeg. Anonymous poster hash: b80fe...331 Ok da, jeg underdrev litt for ikke å gjøre folk misunnelige... Faktisk ser jeg upåklagelig ut til enhver tid, trenger ikke STARTE på rullingen ut av senga engang før jeg ser ubeskrivelig vakker ut... Anonymous poster hash: 6aa01...bfb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Von Hertelhofen Skrevet 18. juli 2013 #69 Del Skrevet 18. juli 2013 Bare vent til ungen blir større, 1,5 - 2 år. Da kan du tenke tilbake på nyfødtperioden og hvor god tid du hadde på badet da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #70 Del Skrevet 18. juli 2013 ehh babyen er 1 mnd gammel å sover ikke på formiddagen?? Anonymous poster hash: 06251...4a6 Du vet at babyer ikke har fasit, og at ikke alle er en kloning av din? Anonymous poster hash: d5c5a...1f2 Joda men en baby på bare en måned trenger faktisk mye søvn! Anonymous poster hash: 06251...4a6 Min sov fra kl 18-kl 10, er det nok søvn for deg? Anonymous poster hash: d5c5a...1f2 Fra 08.00 til 10.00 hadde du mere nok tid til å sminke deg da! Slutt å syt! Anonymous poster hash: 06251...4a6 Kanskje du skal lære deg å bruke øynene dine før du kjefter på andre? Det står 18.00-10.00, ikke 08.00-10.00. En ørliten forskjell eller hva? I tillegg er det ikke hi som har skrevet det innlegget Flaut å være så påståelig og ta så feil, eller? Anonymous poster hash: b80fe...331 kanskje DU skal lære deg å lese! Visst barnet sover til 10,så kan hun fint stå opp klokken 8 om morgen å sminke seg horete og dusje. Da har hun TO timer på seg! Anonymous poster hash: 06251...4a6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola&Lille+julegave Skrevet 18. juli 2013 #71 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg la henne på stellematte på badegulvet, så vippestol. Så lekte hun på gulvet mens jeg dusjet. Nå får hun gå i stua å leke mens jeg dusjer. Funket veldig bra for oss. Jeg har vært alenemor fra dag 1 og dusjer hver dag. Kommer til å gjøre samme med neste. Noen ganger ble det litt skrik, men det må man bare tåle. Å gråte i 2 minutter mens man skyller ut shampoen har i allefall ikke satt noen dype spor hos mitt barn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Light of my life Skrevet 18. juli 2013 #72 Del Skrevet 18. juli 2013 Herregud da. Sitter jo ikke bare hjemme selv om man er i perm. Å trenger jo ikke å se ut som en dass selv om man har baby. Liker å føle meg vel. Å setter ikke det foran babyen. Derfor jeg spør dere her inne. Hadde jeg satt meg selv foran babyen. Hadde jeg jo latt han gråte mens jeg sminket meg. Noe jeg ikke gjør. Og for meg spiller det ingen rolle hva andre synes. Mannen liker meg for den jeg er. Men,jeg vil føle meg vel.Anonymous poster hash: 4a747...100 La meg tippe at du er nitten? Jeg er godt over 30 og sminket meg, med noen få unntak, hver dag i permisjonstiden. Skjønner ikke at det å få barn skal bety at en må slutte å bry seg om hvordan en ser ut. Men hvis det er så viktig at det faktisk blir et eget tema for hvordan du organiserer dagen din er du neppe ute av tenårene mentalt. Det er forskjellen. Noe eget tema var det ikke, men sliter litt med folk som klager over at det er så vanskelig å finne 5 minutter hver dag til å kle på seg, gre håret, og sminke seg litt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526644 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #73 Del Skrevet 18. juli 2013 Setter vippestolen inne på badet, lukker ørene for skriking de 4-5 minuttene det tar å dusje og vaske håret kjapt. Børster håret og tar på mascara etterpå, med babyen i bæresjalet. Anonymous poster hash: 14486...223 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526649 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #74 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har svaret: Dusj på kvelden når far er hjemme, da er jo problemet løst!!! Anonymous poster hash: 9d769...193 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #75 Del Skrevet 18. juli 2013 Etter jeg fikk barn har jeg begynt å dusje om kvelden, og tar bare en kattevask om morgenen. Fungerer helt supert synes jeg Anonymous poster hash: d0ccf...dd6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065318-dere-med-nyf%C3%B8dte-babyer-hvordan-f%C3%A5r-dere-tid-til-%C3%A5-dusje-n%C3%A5r-dere-er-alene/page/3/#findComment-145526671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå