Gå til innhold

oppdatering ul 9+2

helixxx

Anbefalte innlegg

Etter 5 abortar så er eg alltså gravid 9+2 idag. Var på ul på sjukehus idag og har psyka meg opp i heile inatt. Alt såg bra ut! Der er fortsatt 2 og dei var 20 og 24 mm. Overveldande med tvillingar! Eg vart så utruleg letta, men no i etterkant så melder bekymringane seg igjen. I tillegg er mannen i sjokk for at der fortsatt er 2 (han ville jo i utgangspunktet ikkje prøve meir....). Eg skulle ønske at eg berre var lykkeleg, men det er fortsatt ein lang veg å gå før eg faktisk har barnet/barna i armane mine...

Eg forventa å bli henvist til haukeland for fosterdiagnostikk, men ein utruleg vanskeleg overlege nekta. I tillegg sa han at eg kunne slutte på albyl-e, for det har ingen effekt. Min priv gyn har sagt at eg skal slutte med alt unntatt albyl-e. Blæ! Blir usikker. Priv. Gyn har ferie, men eg vil kontakte han med ein gang han er tilbake for å finne ut om medisinen pluss fosterdiagnostikk.

Uansett....ein positiv dag! Og det er så herleg å sjå blinkinga på skjermen :)

Fortsetter under...

Gratulerer med fortsatt liv i magen! Ett skritt nærmere  :) !

Man blir bare gal av alle ulike meninger blandt leger. Under denne graviditeten har jeg møtt på 2 som mener det ikke er nødvening med Fragmin og 3 som syns jeg skal ta det. 1 som ga meg ekstra progesteron og folat, og en som mente det var totalt unødvendig.... Utrolig at de kan ha "samme" jobb. Jeg har valgt å ta den "sikre" veien og tatt alt jeg har fått, og overhørt leger som mener jeg ikke behøver noe medisin. Better safe than sorry har vært min filosofi.

Lykke til videre helixx! Krysser alt jeg har for deg og de 2 små i  magen  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...