Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen av dere som har hatt urinveisinfeksjon mens dere var/er gravid? Er gravid 11+6 og fikk i går veldig vondt nederst i magen, også våkna jeg nå 04.30 fordi jeg måtte på do og hadde vondt nederst i magen. Kan dette vere urinveisinfeksjon kanskje? Er ikke slik at jeg må tiss HELE tiden..

Dessuten er jeg på ferie i en annen by enn der jeg bor, så vet ikke hvor lett det er å komme inn til legen å fått tatt en urinprøve?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065262-urinveisinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan gå til uansett lege, og som gravid er det gratis. Hvis du er i Norge da?! Jeg ville gjort det snarest, for går du med uvi en stund kan du få nyre-bekkenbetennelse. Det er ca like vondt som å føde. Noen gravide får ikke like sterke symptomer på uvi som andre, derfor er det greit å ha lav terskel for å få sjekket seg. Ved hurtig behandling går det over på få dager.

Annonse

Ganske vondt, men ikke intense smerter liksom. Men det var veldig langt nede i 'magen' så derfor jeg tenkte at det kanskje var urinveisinfeksjon. Jeg fikk medisin og følte meg masse bedre dagen etter, heldigvis:)

Jeg hadde tatt meg en tur til legen viss jeg var i tvil, var bare å ta en urinprøve. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...