Gå til innhold

Noen som kan anbefale meg et barnevennlig sted å stoppe mellom Oslo og Arendal?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer!

Minstemann hater å kjøre bil, så vi må dessverre stoppe noen ganger mellom Oslo og Arendal. Både for å spise og for å leke.

Nå er det noen år siden jeg kjørte der sist, og lurer på om det er et eller to steder som er bedre enn andre? Hadde vært flott å kunne stoppe et sted hvor barna har muligheten til å brenne av litt energi.

Alle tips mottas med takk :)

Fortsetter under...

Telemarksporten tror jeg det heter. Ligger et sted ved avkjøring til Skien? Husker iallefall at det ligger meny og plantasjen der, du kan kanskje Google det. De har et slags klatreslott utendørs, fint for store og mindre barn:)

Telemarksporten tror jeg det heter. Ligger et sted ved avkjøring til Skien? Husker iallefall at det ligger meny og plantasjen der, du kan kanskje Google det. De har et slags klatreslott utendørs, fint for store og mindre barn:)

Vi stopper også alltid der, ungene kaller det klatregreiene for "vulkanen". Tror det er ved avkjøringen til Porsgrunn?

Anonymous poster hash: f32bd...cc1

Annonse

det er lagt ned, leketårnet dere snakker om, er tatt bort. er blitt bergbys`s der nå.....

Anonymous poster hash: bc51a...890

Leketårnet står da ved siden av Bergbys? Det gjorde det forrige gang jeg kjørte forbi (tidligere i vår).

Bergbys er en fastfood-restaurant, lignende McDonalds bare bedre mat (og lekerom).

Anonymous poster hash: f32bd...cc1

Gjest Kira bjeffer!

Takk for tips :)

Hva skal dere i Arendal? Jeg bor her :-)

Det er en fin rasteplass ved gjerstad. Der har barn god plass til å løpe rundt, men det er jo bare en snau time fra Arendal.

Anonymous poster hash: 8fcd9...7d0

Annonse

ok :-) da gir jeg meg....men rart, for både jeg og mannen mente den var borte....

Anonymous poster hash: bc51a...890

Var der for to dager siden iallefall :)

Anonymous poster hash: 4a762...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...