Gå til innhold

Vogn som utløser butikkalarm!

Anbefalte innlegg

Har nettopp byttet fra bag til sportsdel på min emmaljunga nitro. I den sammenheng har jeg begynt å utløse alarmene i enkelte butikker jeg går inn i.

Det er jo SÅ flaut! Selv om jeg ikke stjeler noe, og de ansatte skjønner at det er vogna når det piper både på vei inn og ut. Men det er jo så utrolig kjedelig med stygge blikk fra andre kunder som ikke har fått med seg historien. Noen fler som har opplevd dette, og fikk dere ordnet det?

Bebito (butikken jeg handlet vogna på) hadde visstnok aldri hørt om problemet før. Men er vel at vogna er "lada" , og må avmagnetiseres. Problemet er ... hvordan gjør jeg det?!  Tips ta's imot med et stort takk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065226-vogn-som-utl%C3%B8ser-butikkalarm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Da viser det seg at man enten må på en butikk som har utstyr til å avmagnetisere... eller ta en ledning.. holde den ene enden i jordinga på kontakten og andre enden må taes borti metallet på vogna (ikke hold i metallet når man gjør dette). Det var det de ente opp med å gjøre på butikken jeg kjøpte den. Alarmen sluttet å gå av etter dette. Men nå er det noe annet det utløses av. Blir tullete jeg :P må prøve å kjøpe ledning å prøve selv på det andre jeg bruker å ha med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...