Gå til innhold

Savner barna mine!

Anbefalte innlegg

Føler meg helt ubrukelig! Mann og barn har reist bort for noen dager mens jeg skulle være hjemme alene, høygravid som jeg er. 

Burde funnet på masse gøy for å få tiden til å gå, men hva gjør jeg? 

Sitter i sofaen og tuter som en unge etter å ha lest en artikkel om treåringer og trass! Trenger kanskje ikke å si at treåringen vår er midt i trassalderen for tiden?  

Jeg vet at ungene koser seg, de er sammen med mange mennesker som er glade i dem og har mye å finne på. 

Jeg er ikke vandt til å være hjemme alene, det er faktisk første gangen jeg er helt alene i huset siden desember 2011.

Flere som har mistet evnen til å kose seg i eget selskap? 

Jaja, får bare holde ut til de er hjemme igjen  ;)

Anonymous poster hash: 51425...0b3
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065199-savner-barna-mine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen! Eg sover stort sett vekk halve dagen mens jenta er i bhg.. Kvelden før har eg gjerne store planer om alt eg ska ordne eller handle inn dagen etter men så når eg har kjørt jenta i bhg er alt eg har lyst til å sove eller sitte i sofaen.. For ALT er tiltak og tungt!! Blir nok bare verre når mannen kommer fra Nordsjøen for då slipper eg jo faktisk å stå opp og kjøre jenta og :P e så gale!

Jeg vet hvordan du har det! Er også høygravid og ganske ubrukelig om dagen. Barna har ferie, og mannen er kjempeflink til å finne på ting med dem så jeg skal få hvile. Men jeg har jo så lyst til å være med jeg også! Nå er de to største hos besteforeldrene noen dager, og det er jo deilig at det blir litt roligere her, men føler at jeg ikke strekker til for tiden også.  :(

Ja, det er deprimerende å ikke strekke til og jeg føler meg som verdens dårligste mamma.. Det gjør de siste gravidukene enda lenger og tyngre. Guttungen er rimelig lei av mammas mage og bare venter på at den skal bli borte så vi kan gjøre alt vi pleier igjen:)

Mannen er super og fikser og aktiviteter, men jeg vil jo gjerne ha det gøy med dem jeg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...