Gjest mari73 Skrevet 17. juli 2013 #1 Del Skrevet 17. juli 2013 Kjære Tante_Esel, jeg postet et innlegg her i forumet i oktober i fjor ang noen kunne se om vi ville klare å få et barn til. Det var flere som svarte, men ditt svar til meg viser seg å stemme...du skrev at du ikke fikk tak på energiene mine, og lurte på om vi trengte hjelp for å bli gravid. Men du skrev også at med en gang du tenkte "hjelp", fikk du en ro, så du trodde at vi mest sannsynlig ville få det til! Nå er det slik at vi har forsøkt aktivt å få et barn til siden januar i år, og nå starter jeg (i morgen) på andre runde med Pergotime. Sitter her og tenker på det du skrev, og lurer på om vi kommer til å få det til snart nå, hvis det er meninga....føler meg jo litt smådeppa pga dette? Hadde blitt veldig takknemlig hvis du kunne ta deg tid til å se ennå en gang (+ evt kjønn)? Min fødselsdato er 180673, mannens 250174. Håper så inderlig at det kan treffe snart, og at vi vil være så heldige enda en gang Er det noen andre også som kan eller vil prøve å se, er jeg selvsagt glad for det! Ønsker en riktig god sommer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065161-kj%C3%A6re-tante_esel-er-du-der-uteeller-andre-snille-som-kan-eller-vil-se/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå