Gå til innhold

Hvordan kartlegge syklus? Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på pillen i januar, etter mange års bruk.. Jeg vil påstå at syklusen er nogenlunde stabil, samtidig som jeg ikke aner når eggeløsningen er.. Jeg har ganske lang (?) syklus, feks; mensen i januar er fra 1-6 jan, så kommer den ca 6-7 februar, og igjen 12-13 mars osv..

Har som sagt ingen anelse på når eggeløsningen er, så hvordan skal jeg kartlegge dette? Blir jo veldig dyrt hvis jeg skal kjøpe tester, og bruke disse hver dag.. Noen tips? :)

Anonymous poster hash: d3e35...497

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på fertilityfriend.com

Der kan du melde deg på epost-kurs i sykluskartlegging:) De har en superbra nettside, med tilhørende app til smarttelefon. De fleste funksjonene er gratis. Gå inn der og se, du lærer masse! Det gjorde i hvert fall jeg :)

Skrevet

Det er nok ikke så dyrt for tester som du tror. På feks babyplan.no så får du eggløsningstester (strimmeltester) for en femmer eller sånn, og du kan jo feks bruke de en syklus så du ser når du har eggløsning.

Og med fertilityfriend i tillegg så får du nok god oversikt.

Lykke til :-)

Anonymous poster hash: 4d6b0...29a

Skrevet

Libresse.no

Anonymous poster hash: 6b144...426
Skrevet

Jeg har kjøpt babycom og tar tempen hver morgen. Den holder oversikt over syklusene og viser deg når du har eggløsning. Den kan i tillegg brukes som prevensjon, da den viser sikre og usikre dager.

Minuset er at den er ganske dyr, men du slipper å kjøpe flere eggeløsnings-, og graviditetstester. Kjøpte min på finn.no for halv pris;)

Anonymous poster hash: 17f28...72b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...