☆☆☆ Skrevet 21. juli 2013 #101 Skrevet 21. juli 2013 Det er jo gjerne mobbere selv som ikke forstår hva mobbing er. I tillegg vet dere veldig lite om hva begrepet "debatt" faktisk betyr. Opplys oss gjerne. Slik eg ser det: Debatten var steindaud og gravlagt. Så blir han trekt opp att med ei forvridning om kva han handlar om. Deretter blir det tillagt eit premiss om at protestar mot blogginnlegget (der det blir uttrykt ønske om at det blir delt og diskutert) er mobbing. For min del er alt som treng seiast om blogginnlegget sagt for lengst. Men den framstillinga som blir gjort i det nye forsøket på å få liv i tråden att synes eg fortenar motseiing. Rett og slett fordi den dreg alle som har uttalt seg kritisk under same kam. Det er ikkje slik at ein enten applauderar den fullstendig bevisstlause kritikken av WHO sine retningslinjer for marknadsføring av morsmelkerstatning og generell misnøye med dei som ikkje sponsar familien eller ikkje sponsar på den måten bloggaren ønskar, eller manglar forståing for at det er hardt praktisk og økonomisk å vere firlingforeldre. Så svart/kvitt-tenkande er dei færraste.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #102 Skrevet 21. juli 2013 La oss se; dette paret har fått firlinger fordi dama selvmedisinerte med Pergo, de får ikke alle utgififter i forbindelse med barna dekket, dama skriver blogginnlegg om det og håper på debatt, det blir debatt, og debattantene blir kalt mobbere om synes paret burde sørge for sine egne barn. Det har gått inflasjon i bruken av ordet mobbing. Dette er ikke mobbing. Anonymous poster hash: 7b0cf...af7
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #103 Skrevet 21. juli 2013 Jeg kom meg til de første linjene,men da måtte jeg bare gå ut derifra. "Skrivd", er det virkelig et ord?Første bud når man skal blogge er å skrive rett...Håpløst å lese noe når man bare irriterer seg over feilene som blir "skrivd"... Anonymous poster hash: 89ecb...852
☆☆☆ Skrevet 21. juli 2013 #104 Skrevet 21. juli 2013 La oss se; dette paret har fått firlinger fordi dama selvmedisinerte med Pergo, de får ikke alle utgififter i forbindelse med barna dekket, dama skriver blogginnlegg om det og håper på debatt, det blir debatt, og debattantene blir kalt mobbere om synes paret burde sørge for sine egne barn. Det har gått inflasjon i bruken av ordet mobbing. Dette er ikke mobbing. Anonymous poster hash: 7b0cf...af7 Akkurat det med korleis barna vart til er vel ganske irrelevant for debatten og unødvendig å dra opp..
missme Skrevet 21. juli 2013 #105 Skrevet 21. juli 2013 Jeg kom over denne debatten i dag, og jeg kommenterte fordi jeg blir sjokkert over at voksne mennesker kan få seg til å skrive så mye dritt om en annen person, jeg gjenopptok ikke noen heksejakt, det var dere som grep sjansen til å atter en gang spre eder og galle for så å skylde på at det var trossalt jeg som åpnet tråden igjen hehe
☆☆☆ Skrevet 21. juli 2013 #106 Skrevet 21. juli 2013 Jeg kom over denne debatten i dag, og jeg kommenterte fordi jeg blir sjokkert over at voksne mennesker kan få seg til å skrive så mye dritt om en annen person, jeg gjenopptok ikke noen heksejakt, det var dere som grep sjansen til å atter en gang spre eder og galle for så å skylde på at det var trossalt jeg som åpnet tråden igjen hehe Kreativ tolking..
Bambine33 Skrevet 21. juli 2013 #107 Skrevet 21. juli 2013 På tide å slutte med drittslengingen for lenge siden, dette fører ikke noe godt med seg, og det er garantert fryktelig sårende å lese for en nybakt mamma til firlinger som blir totalt misforstått. Dere er voksne mennesker her inne, iallefall i alder, dere burde virkelig holde dere for god til å slenge fra dere alt dere har klart i denne tråden. Og så tar dere i tillegg opp diskusjonen om dette er mobbing eller ikke? Er det rart det er mye mobbing i skolen hvis det er disse holdningene barna deres vokser opp med? At det er ok å skjule seg bak anonymitet på et nettforum og da kan man si hva man vil? Det er fryktelig feigt og ondsinnet, har ikke ord for hva jeg synes om de meningene som ytres her.... Stå på firlingmamma! Du gjør en kjempejobb for familien din, vit at du har veldig mange som støtter deg og forstår hva du ville med blogginnlegget ditt!
nagini Skrevet 21. juli 2013 #108 Skrevet 21. juli 2013 Misforstått? At man angrer på et blogginnlegg når det viser seg at man ikke får full støtte er ikke det samme som at alle som var uenige har misforstått.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #109 Skrevet 29. juli 2013 http://lkholtung.blogspot.no/2013/07/janteloven-misunnelse-eller-bare-rett.html?m=1 Anonymous poster hash: b091a...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå