Fae Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Har stort sett fått meg meg alt som er verdt å se på netflix, og sa opp abonnementet i dag. Har vært fornøyd og aldri hatt noen problem med avspilling eller noe. I dag bestilte jeg viaplay. Gledet meg til å se film på ps3. Hadde oppdatert systemet og lastet ned siste versjon av appen. Men allikevel opplever jeg at filmen stopper opp over 10 ganger for å bufre, og ene gangen frøs hele filmen og jeg måtte restarte appen for å fortsette filmen. Kjører 30 Mbit linje, via kabel på ps3, så skjønner virkelig ikke hvorfor den skal bufre. Spesielt ikke siden netflix aldri har hatt problemer. Dere som har viaplay, er dette noe jeg må belage meg på fremover? Isåfall så gidder jeg ikke være kunde der lenge.
Mammaaaaaa Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Sånn var det i begynnelsen her også! Etter null problem på nordlig syns vi det var rart også... Men nå, etter noen mnd, er det egentlig ganske bra.. Rart.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Sånn var min også. Viaplay er utrolig dårlig. Sa opp etter ertt par måneder. Anonymous poster hash: 78138...e30
Mammaaaaaa Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Bruker data, nettbrett og to mobiler. Hakker og bufrer av og til enda sier samboeren min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå