Gå til innhold

Hvilken blogger irriterer deg mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 455b0...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. Vanskelig å si... Rannveig er jo ikke helt med alltid. Men vet ikke om jeg egentlig kan kalle bloggen hennes for irriterende.. Fottballfrue er bare dørgende kjedelig, men den bloggen leser jeg ikke lenger, så den irriterer meg ikke egentlig den heller.. Så jeg vet ikke helt.. Mange av de derre besserwisserbloggerne irriterer meg da. Men, man kan jo bare la vær å lese om man blir irritert.. Hvor vil du med dette spørsmålet egentlig..?

Anonymous poster hash: 52657...bd6
Skrevet

Ingridsblogg.no

Æsj de ekle greiene hun spiser, og samme bildene som hun tar av seg sjøl hele tida.

Kan ikke sette fingeren på hva det er, men hu er bare irriterende.

Anonymous poster hash: 41964...4d6

Skrevet

Eg finn det relativt enkelt å unngå irriterande bloggar, følgeleg blir eg ikkje irritert av bloggarar..

Skrevet

Tror kun jeg har latt meg irritere av hun som mente at Wenche Foss døde for at hun selv skulle få plassen som norges store diva. Husker ikke engang helt hvordan det der var, men hun var irriterende respektløs.

Skrevet

Tror kun jeg har latt meg irritere av hun som mente at Wenche Foss døde for at hun selv skulle få plassen som norges store diva. Husker ikke engang helt hvordan det der var, men hun var irriterende respektløs.

Mulig det er Life As Barbie eller noe du mener. Hun skor seg på å være respektløs, og skrive ting som irriterer og engasjerer. Vet ikke om hun blogger lenger.. Lenge siden jeg har sett noe til henne..

Skrevet

De som reklamerer skamløst for bloggen sin overalt, inkludert forum som dette.

Skrevet

Stylisten til en viss fra Sogn. Pjuk

Skrevet

Er det nå man skal komme med lenke til sin egen blogg? ;-)

Skrevet

Fotballfrue.no

Selvsentrert til tusen. Meg meg meg

Anonymous poster hash: e66b0...5d5

Skrevet

Haha. Unnskyld. Upassende å le, men hva med at Wenche Foss var en svært gammel og syk dame?

Har overlevd kreft flere ganger osv. Den bloggeren må jo være hjernedød!

Anonymous poster hash: 6dcee...18a

Skrevet

Er det nå man skal komme med lenke til sin egen blogg? ;-)

Er i full sving, du. Må berre opprette bloggen først. Ser for meg at mange vil ha glede av å lese om mitt innhaldsrike liv og ikkje minst innhaldet i klesskapet og sminkepungen min..
Skrevet

Joda.. det var henne. Jeg ble nødt til å google. Hun hadde hundrevis ar rasende kommentarer. Nå er det ikke en eneste kommentar på innlegget, og deler av det er redigert bort. Fremdeles ille.

http://heidialexandra.no/venke-fosss-grav/#.UeWSALur8Tg

Å milde måne!! Det må, MÅ være tull!!!

Skrevet

Joda.. det var henne. Jeg ble nødt til å google. Hun hadde hundrevis ar rasende kommentarer. Nå er det ikke en eneste kommentar på innlegget, og deler av det er redigert bort. Fremdeles ille.

Å milde måne!! Det må, MÅ være tull!!!

Hun er skikkelig god på å være blond;)

Graven til Venke Foss, faktisk!?

Anonymous poster hash: 6dcee...18a

Skrevet

Lizbeth osnes sin blogg. Hun spammer alle blogger sine kommentarfelt. Og tror hun kan og vet alt nå bare fordi hun er gravid.

Gjest Skofantomet
Skrevet (endret)

Å hjelpe meg, går det ann? Også bor hun i hoveTstaten Oslo :D moho. Dakkar liten.. Endret av Skofantomet
Skrevet

Å hjelpe meg, går det ann? Også bor hun i hoveTstaten Oslo :D moho. Dakkar liten..

Jeg velger å tro at hun bare spiller dum

Skrevet

Å hjelpe meg, går det ann? Også bor hun i hoveTstaten Oslo :D moho. Dakkar liten..

Jeg velger å tro at hun bare spiller dum

Skrevet

Vet ikke en gang at hun var på WENCHE Foss sin grav :0

Det er noe av det dårligste jeg har sett.

Anonymous poster hash: 6bfd2...c04

Skrevet

...og det er jo slettes ingen grav, men en statue som hun vel avduket selv flere år før hun døde?

Skrevet

Hun Heidi Alexandra gjør seg jo bare til, det var jo slik hun fikk lesere!

Anonymous poster hash: 77556...736

Skrevet

Lizbeth Osnes. Besserwisser og lystløgner!

Anonymous poster hash: 83fbf...ce0

Skrevet

mom4life

Anonymous poster hash: c0fde...f77

Skrevet

Hun Heidi Alexandra gjør seg jo bare til, det var jo slik hun fikk lesere!

Anonymous poster hash: 77556...736

Gjør seg bare til? Så du henne på idpl eller? Ingen kan spille så hjernedød. Forøvrig synes jeg tiggerbloggen til firlingmamman troner alene på topp. Helt utrolig!

Anonymous poster hash: f517b...43e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...