Gå til innhold

Ammete? Har det noen effekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes ikke at ammete funka, men det er jo min erfaring da. Jeg følte det hjalp å drikke masse vann (få i deg mye væske) + spis og få i deg næring ;) Legg babyen ofte til brystet.... det øker også produksjonen :-)

Jeg vet egentlig ikke om det hjelper meg,men jeg drikker det likevel :) Den er god på smak.Dette er fra Kloster og kjøpes på helsekostbutikker. På den pakken står det 3-4 kopper om dagen,men det har jeg hverken lyst eller tid til, vil jo ha et par kopper kaffe også!

Men kanskje om jeg hadde drukket så mye som de sa jeg skulle hadde jeg merka stor forskjell? Men har nok melk nå, så da fortsetter jeg bare på samme vei.

Annonse

Signerer ett til. Drikker den uten at jeg kan si at det virker for produksjon eller magevondt. Uansett er det jo en variasjon til vann eller andre ting man drikker gjennom dagen og man bør jo drikke rikelig :)

Jeg drikker 2 store kopper hver dag (koppen er ca 5 dl og det tilsvarer vel da 4 vanlige kopper tilsammen). Drikker 1 kopp morgen (etter kaffen) og 1 på kvelden. Hender at det blir en liten kopp i tillegg til dette også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...