Gå til innhold

Tidlige tegn, eller bare önsketenkning?

Anbefalte innlegg

Er så utålmodig og tolker ALT som tegn på graviditet, selv om jeg tviler på at vi har lykkes denne gangen... Ved forrige graviditet (som blei utlöst vha Ovitrelle, og som dessverre endte i SA) hadde jeg såre brystvorter og megasväre pupper allerede för test, og det var egentlig eneste tegn. Nå, på syklusdag 31 (uten at mensrn har kommet) merker jeg kun litt mer fölsomme brystvorter, en anelse större sövnbehov (til tross for ferie!) og at jeg blir svimmel når jeg reiser meg raskt. Det siste er ikke helt uvanlig for ikke-gravide meg, men har faktisk ikke opplevd det siden forrige graviditet. Jeg har brukt Ovitrelle for 17 dg siden for å få egglösning, og fått beskjed fra gynekologen min om å vente en uke etter forventet mens för jeg tar gravitest. Overtolker jo alt i beste mening, er utålmodig og vil ta en test NÅ, men er for det förste laaaangt unna et apotek, og dessuten redd for at testen skal väre negativ og jeg blir skuffa. Er det vanlig å ha få symptomer så tidlig i svsk (uke 4+2) og å IKKE ha de samme symptomene som sist? Hjelp...!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...