Gå til innhold

**** IKM UKE 33 ****

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikm på onsdag eller torsdag og i dag tok jeg en test utpå formiddagen, altså ikke på morgenurinen. Etter en stund mener jeg det kom en svak skyggestrek fram på testen. Men den var ikke tydelig nok til at jeg tør å juble ennå. Skal teste igjen om et par dager :)

Har ikm på onsdag eller torsdag og i dag tok jeg en test utpå formiddagen, altså ikke på morgenurinen. Etter en stund mener jeg det kom en svak skyggestrek fram på testen. Men den var ikke tydelig nok til at jeg tør å juble ennå. Skal teste igjen om et par dager :)

Krysser fingrene! Spennende:)

7 dpo i dag.. Lurer på om det blir en test i morgen. Har masse billigstrimler liggende, så hvorfor ikke bare begynne. :) Prøver å ha veeeldig lave forventninger for er lei av å bli skuffet. Har litt murringer, men det tror jeg jeg alltid har uken før. Følsom, men det er jeg også uken før mens. Så.. ikke så mye å melde herfra! 

Lykke til Lullaby!

Her hører visst jeg til! IKM på onsdag.

Jeg føler ikke at jeg er like seriøs prøver som mange her, men samboer og jeg har sluttet med prevensjon og gjør det vi skal til omtrent riktig tid  :P Vi er vel i realiteten i 3pp, men vi har ikke noe hast og har som tanke at å bli gravid i 2014 er helt greit det også. 

Jeg blir altså ikke veldig overrasket eller skuffet dersom mensen skulle komme likevel, men som veldig mange andre kjenner jeg overraskende mange symtomer, må nesten le litt av meg selv. Denne gangen lurer jeg imidlertid på om det kan være noe igang.. Måtte dra hjem igjen i det jeg kom inn på treningssenteret fordi jeg hadde magesmerter som gjorde meg svimmel og kvalm. Minnet litt om menssmerter, men de pleier å bli bedre jo mer jeg beveger meg, her var det stikking fra en annen planet bare jeg reiste meg opp. Ble samtidig litt bekymret. Nå venter jeg i hvert fall spent på onsdagen og prøver å holde meg fra å teste før eventuelt torsdag (jeg har en svææært punktlig syklus, 11.00 etter akkurat 28 dager, haha).

Håper streken stemmer Lullaby og lykke til MammasKlubbhus som har IKM i morgen og alle dere andre! Utrolig spennende!  :)

Annonse

ser ikke ut som det går bra denne gangen for meg. Tror TR banker på nå

Det var synd, Legekjærringa. Det kan jo være noe annet du kjenner, hvis ikke kommer det alltids en ny måned :)

huff, nei nå kom Tanta med full storm. Ja, ja, neste mnd....kanskje. Hvis ikke tiden er rent ut for meg. Kjenner jeg er litt skuffet siden jeg hadde så mange symptomer som jeg ikke har hatt før. Menssmerter i  2 uker. Da jeg var gravid siste gang hadde jeg menssmerter de 3 først mnd.

Trist å høre, Legekjærringa. Men er det ikke bare deres første pp? Man må jo gi det litt tid :)

Hvordan går det med deg, MammasKlubbhus? Forlater du oss denne måneden? :)

Første aktive prøveperiode nå, men tok ut spiralen for 11 mnd. siden og det ble ikke noe etter 4 pp, så vi har ikke prøvd siden. Men ikke brukt annen presvensjon heller.

Annonse

Har fulgt med litt her :-) men har ikke prøvd denne perioden... me ferie og besøk og slikt så har det liksom ikke la seg gjøre.. en gang koste vi oss bare ;-) jammen sitter d en liten spire :-) så etter uendelig mange pp så skjer d den ene gangen vi ikke går inn for det :-) yayy lykke til til dere andre også :-)

Jeg får ikke åpnet bildet, men håper du har rett, LittlePrincess! :)

Gratulerer til Lullaby også! :)

Jeg kjenner mensmurringer i magen i dag og tror dessverre tr venter meg kl. 11.00 :( Tror samboer og jeg må prøve ordentlig neste pp. ;)

Hihi, da er den rimelig presis! Egentlig praktisk, så vet man:)

Hmmm, hvordan får man vist bildene da? Noen som vet?

Jeg får ikke åpnet bildet, men håper du har rett, LittlePrincess! :)

Gratulerer til Lullaby også! :)

Jeg kjenner mensmurringer i magen i dag og tror dessverre tr venter meg kl. 11.00 :( Tror samboer og jeg må prøve ordentlig neste pp. ;)

Hihi, da er den rimelig presis! Egentlig praktisk, så vet man:)

Hmmm, hvordan får man vist bildene da? Noen som vet?

Jeg tenkte det kanskje var et problem med min tilgang bare, det står i hvert fall noe sånt når jeg prøver å gå inn på det.

Da har i hvert fall tr kommet her i gården, håper dere andre slipper å møte meg i IKM uke 37 ;)

Gratulerer til Piwi87! Høres utrolig deilig ut at det skjer på den måten :D

Da har jeg testet igjen med CB som viste et fint kryss! Jeg er bare 11 DPO i dag, så tror jeg stoler mer på testen på søndag!

Men er så utrolig glad for klaff etter 4 PP, og håper spiren vokser seg stor og sterk frem mot april <3

Hvordan går det med resten her??

Hei! Ny her og kom over tråden da jeg satt og trykte :-) Trykte fordi jeg hadde IKM i går...men ingen TR dukket opp...så nå krysser vi fingrene for at spiren sitter :-) Har selvfølgelig ikke noen test hjemme, men burde hatt det, da dette er forsøk nr. 11 :-p Denne perioden hadde jeg "gitt opp" og har ikke fulgt med på kalender, eggløsning osv... Da er det jo ganske utrolig om det faktisk har klaffet :-)  Ser det er flere her som har lyktes denne gang...morsomt! :-) Gratulere!

Ja, dette kan jo bli spennende! Når tester du på nytt da, Rosinebolla? Jeg tenker å teste i morgen, om ikke TR har dukket opp til da :-) Har en sønn på 6 år fra før, så nå ønsker vi oss ett felles barn...Krysser fingre for at vi får oppleve det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...