Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Lurer på å kjøpe til ungene, så har de sengeplass til venneovernattinger. Men har også sett på senger med ekstra soveplass i skuffen under senga. Bare at da får man jo ikke skuff til oppbevaring osv.. Valgets kvaler . Anonymous poster hash: f6a0c...741
<3 2G <3 Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Har to i huset og er superfornøyd med de. Har de med to skuffer og ikke kant.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Altså Brimnes dagseng HI Anonymous poster hash: f6a0c...741
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Har to i huset og er superfornøyd med de. Har de med to skuffer og ikke kant. Er det Brimnes dagseng du har? Den som kan trekkes ut til dobbeltseng? HI Anonymous poster hash: f6a0c...741
<3 2G <3 Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Har to i huset og er superfornøyd med de. Har de med to skuffer og ikke kant. Er det Brimnes dagseng du har? Den som kan trekkes ut til dobbeltseng? HI Anonymous poster hash: f6a0c...741 Ja, hadde ikke svart om det ikke var tilfellet. Det er to varianter, en med kant og tre skuffer og en uten kant med to skuffer. Har den med to skuffer, for de rommer masse mer.
Bare blåbær Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Ja, vi har den. Kjøpte den til sønnen når han gikk over til storseng. Vi er kjempefornøyd med den. Vi har også hemnes dagseng på gjesterommet, men vi liker Brimnes bedre, da den ikke har de store kantene som Hemnes sengen.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 Jupp. Har på gutterommene. Oki Jeg vurderer de altså, fine senger . Og om kvaliteten også er bra så . Må vel ha de litt tynnere skumgummimadrassene da? Siden man må ha to oppå hverandre, eller? HI Anonymous poster hash: f6a0c...741
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Har to i huset og er superfornøyd med de. Har de med to skuffer og ikke kant. Er det Brimnes dagseng du har? Den som kan trekkes ut til dobbeltseng? HI Anonymous poster hash: f6a0c...741 Ja, hadde ikke svart om det ikke var tilfellet. Det er to varianter, en med kant og tre skuffer og en uten kant med to skuffer. Har den med to skuffer, for de rommer masse mer. Ja, beklager maset altså :/. Skriver fra tlf, og da går det litt smått. Fikk ikke med meg at jeg alt hadde fått svar HI Anonymous poster hash: f6a0c...741
<3 2G <3 Skrevet 16. juli 2013 #10 Skrevet 16. juli 2013 Har to i huset og er superfornøyd med de. Har de med to skuffer og ikke kant. Er det Brimnes dagseng du har? Den som kan trekkes ut til dobbeltseng? HI Anonymous poster hash: f6a0c...741 Ja, hadde ikke svart om det ikke var tilfellet. Det er to varianter, en med kant og tre skuffer og en uten kant med to skuffer. Har den med to skuffer, for de rommer masse mer.Ja, beklager maset altså :/. Skriver fra tlf, og da går det litt smått. Fikk ikke med meg at jeg alt hadde fått svar HI Anonymous poster hash: f6a0c...741 . Bare velg de madrassene dere liker, jr liker å ligge mykt. Vi har begge madrassene i begge sengene, så om noen skal sove der som ikke kan ligge så mykt så tar vi bare bort ene.
Bare blåbær Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 Jupp. Har på gutterommene.Oki Jeg vurderer de altså, fine senger . Og om kvaliteten også er bra så . Må vel ha de litt tynnere skumgummimadrassene da? Siden man må ha to oppå hverandre, eller? HI Anonymous poster hash: f6a0c...741 Vi har de 2 tykkeste, med det på grunn av at vi ville ha ei god seng å ligge i når den er utslått. Men vi har Hemnessengen på gjesterommet da, så når vi ikke bruker begge madrassene på rommet til gutten ligger den andre madrassen på gjesterommet. Hvis ikke blir det for høyt siden vi har sengehest på guttens Brimnes seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå