Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Del Skrevet 16. juli 2013 Altså... hvorfor er bleieslutt enkelt i teorien, men ikke i praksis? Vi planla å slutte med bleie nå i sommerferien da vesla er 2,5 år. Hun har sitti på potte ved flere anledninger før, uten å tisse i den da. Vi begynte første uken i ferien våres, med 8 uhell første dagen. Jeg prøvde å få henne på do etter hvert måltid og etter hun hadde drukket. Hun var villig til å sitte på den nyinnkjøpte doringen(som hun valgte farge på), så lenge jeg sang. Hun kunne sitte på do i opp til 15 min uten at det skjedde noe, også går det 2 min senere så tisser hun på stuegulvet. Har ikke vist henne noen sure miner av den grunn altså. Hun bæsjet i trusa en gang og da holdt hun seg i 2 dager... Noe hun ikke pleier å gjøre. Det har vært ved en anledning at far greide å bli sint på henne for at hun tisset på badegulvet etter at han hadde satt henne på do 6 ganger på en time.... Han fikk voldsomt dårlig samvittighet rett etterpå og vet veldig godt at det ikke var ok. Det har hele tiden virket som om hun syns det er veldig stas å gå uten bleie, kan godt sitte litt på potte og doring, men vil ikke "slippe" tisset på en måte. Hun sier i fra når hun har bæsja og tissa i bleia, men hun vil ikke på do. For snart en uke siden valgte jeg å utsette det 1 uke, men burde jeg vente lenger? Jeg vil veldig gjerne gjøre det på hennes premisser... Åssen vite at hun er klar?? Anonymous poster hash: c1087...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Del Skrevet 16. juli 2013 Tiss sammen med henne....hun på potte, du på do. Antakelig er hun ikke helt klar enda. Vent noen uker. Anonymous poster hash: 39bec...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull77 Skrevet 17. juli 2013 #3 Del Skrevet 17. juli 2013 Her er klistremerke belønning veldig stas til vår på 2 år og 2 mnd. Vi har ufrivillig fått bleieslutt da hun nektet å tisse i bleia. Jeg har en uke til termin med nr to og hadde ikke planlagt dette nå. Vi sliter med offentlige doer og do uten doring. Så vi må prøve litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Del Skrevet 23. juli 2013 Altså.. Er så rart, men rett etter at jeg skrev dette innlegget kom berta selv å spurte om å gå på do!? Da hadde jeg latt henne bruke bleier 1 ukes tid. Nå driver vi på med klistremerker og det har gått bra. Noen uhell er det jo, men det forventes Ser nå at hun må ha opplevd meg som en masekråke når jeg hele tiden spurte om hun måtte på do, satte henne på do rett etter mat, drikke og 1 gang i timen. Så nå lar jeg henne styre det litt selv og det går jo kjempe bra! He he. Hi Anonymous poster hash: c1087...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå