klishe89 Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Noen her som har opplevd det og kan fortelle hvordan dere fant det ut og hvilke symptomer dere hadde? Har selv konstant hetetokter, er trøtt, sliten og veldig hormonell. Håper det skyldes PCOS eller endometriosen, men er usikker på om det er det.
Tante_Esel Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 hm.. jeg var sånn etter vi hadde4 hatt 5 insett på 1,5år... altså det var kroppen som var helt i ulage etter all IVF medisiner og tukling med hormoner og syklus.... kanskje det "bare" er en hormonell ubalanse? Men man finner det vel ut ved å gå til legen?
klishe89 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2013 Ja, er mulig. Har ikke tatt noe hormoner siden pergo i fjor. Men kan jo være ubalanse likevel. Alle gynekologene har stengt og fastlegen min er mange mil unna. Så nekter de meg legehjelp her. Får satse på at det går over..
Tante_Esel Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 uff da.. men du skal vel hjem" til fastlegen igjen eller??
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Noen her som har opplevd det og kan fortelle hvordan dere fant det ut og hvilke symptomer dere hadde? Har selv konstant hetetokter, er trøtt, sliten og veldig hormonell. Håper det skyldes PCOS eller endometriosen, men er usikker på om det er det. Jeg er i overgangsalderen og har hetetokter ja. Er trett og sliten, nærtagende og lei meg. Kjenner meg egentlig konstant premenstruell. Det første tegnet for meg var kortere og kortere mellom mensene. Har hatt svært uregelmessig mens, liksom ikke kommet i gang skikkelig etter at jeg fikk barn i 2009. De siste gangene har det bare vært rød spotting. Et annet symptom er mer sparsom kjønnsbehåring. Går veldig lett opp i vekt og har lagt på meg 9 kg siste året, særlig rundt magen. Det som har hjulpet på symptomene er Bidro bironninggele kjøpt på helsekost. Da har hetetoktene stoppet og energien blitt bedre. Tar en hel rekke andre vitaminer i tillegg. Har fått bekreftet overgangsalder fra lege for snart to år siden og har forsonet meg med at et barn til er utelukket. Anonymous poster hash: 448d8...fab
klishe89 Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2013 Huff, det høres ikke bra ut. Så trist at du ikke kan få fler barn. Hvor gammel var du da det begynte? Hvordan fant du ut av det? Dro du til legen med symptomer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå