FirstAidKit Skrevet 15. juli 2013 #1 Del Skrevet 15. juli 2013 Vår datter på 19 måneder har hatt løs/bløt avføring siden hun fylte 1 år. Har prøvd å snakke med helsesøster om det, samt forhøre meg om allergitester hos legen. Legen sier unngå melkeprodukter en periode, helsesøster sier det er normalt. Min datter forandrer ikke avføringen selv om jeg fjerner melkeprodukter fra kosten hennes. Lurer på om dette rett og slett er normalt? Hun virker ikke påvirket av dette på noe slags vis, det er heller jeg som plages av at bæsjen tyter ut gjennom bleieåpningene. Prøver å gi henne banan for å binde bæsjen, men det har liten effekt. Noen av dere som er i samme situasjon, eller som har noen tips å komme med for løs mage? Synes det er utrolig stressende med bæsjebleiene om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammama87 Skrevet 16. juli 2013 #2 Del Skrevet 16. juli 2013 Kan det være tenner/jeksler på vei? Vi har til tider "slitt" med løs mage under disse periodene. Hun var også da helt fin i formen ellers! I tillegg til banan blandet vi blåbær i grøten også ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juli 2013 Hun har fått alle tenner nå, så tviler på det. Vet virkelig ikke mine arme råd. Da vi var på Kreta i mai var avføringen hennes helt perfekt, og det spiste hun nesten bare loff. Går jo ikke an å gjøre det hver dag hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragna+1 Skrevet 16. juli 2013 #4 Del Skrevet 16. juli 2013 Kan det være at hun spiser for mye frukt? Min jente hatt samme problem av og til, og når jeg har kutta litt ned på frukten, så har det bedret seg.. Har heller gitt litt kjeks istedenfor frukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Del Skrevet 17. juli 2013 Her hjalp det også å kutte ned på frukten. Gitt heller blåbær blant annet som et alternativ da det skal stabiliserer magen litt. Og blitt mye bedre. Anonymous poster hash: 16780...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 17. juli 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 17. juli 2013 Det kan det være! Hun spiser jo en del frukt, ja. Smart! Tusen takk for tips, skal prøve det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå