Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vår datter på 19 måneder har hatt løs/bløt avføring siden hun fylte 1 år. Har prøvd å snakke med helsesøster om det, samt forhøre meg om allergitester hos legen. Legen sier unngå melkeprodukter en periode, helsesøster sier det er normalt. Min datter forandrer ikke avføringen selv om jeg fjerner melkeprodukter fra kosten hennes. Lurer på om dette rett og slett er normalt? Hun virker ikke påvirket av dette på noe slags vis, det er heller jeg som plages av at bæsjen tyter ut gjennom bleieåpningene.

Prøver å gi henne banan for å binde bæsjen, men det har liten effekt. Noen av dere som er i samme situasjon, eller som har noen tips å komme med for løs mage? Synes det er utrolig stressende med bæsjebleiene om dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144064783-flere-sm%C3%A5-med-l%C3%B8s-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har fått alle tenner nå, så tviler på det. Vet virkelig ikke mine arme råd. Da vi var på Kreta i mai var avføringen hennes helt perfekt, og det spiste hun nesten bare loff. Går jo ikke an å gjøre det hver dag hjemme :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...