Gå til innhold

Baby 8 mnd forandret seg.

tingeling<3

Anbefalte innlegg

Jenta mi er 8 mnd i dag. Og de 3-4 siste dagene har hun forandret seg veldig både på dagen og natta. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd eller hvorfor hun er sånn. Hun vil plutselig ikke leke alene..hun kan holde på 3-4 min også begynner hun å gråte og vil at jeg skal løfte henne opp. Og så fort hun kommer på fanget roer hun seg ned. Hun har alltid våknet 2-3 ganger på natta for å spise (ammer) men de siste nettene når hun våkner gråter hun hysterisk. prøver å gi henne smokken men den vil hun ikke ha. så da tar jeg henne opp av sengen...da blir hun rolig. Tilbyr henne vann (prøver å trappe ned nattmåltidene) da skriker hun. Legger henne til puppen får i seg en liten skvett så vil hun ikke ha mer og da tar hun smokken og sovner med en gang.

Dette begynner å bli veldig slitsomt:( og jeg vet ikke hvorfor hun er sånn :( hun har alltid vært fornøyd og blid.noen som har vært bort i noe liknende eller har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr. Grey

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver. Min blir snart ni måneder. Her var det utviklingssprang og roet seg etter en stund. De utvikler seg jo raskt og forandrer seg hele tiden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff slitsomt. Vi har en gutt på 9,5 mnd og går gjennom det samme nå. Første dag i dag det har vært bedre. Har holdt på i snart 2 uker.

Han var også slik i 2 uker fra han var 8 mnd og 1 uke. Men her har det gått over begge gangene.

Vi trodde først det var tenner. Mulig det.

Men så virket det som om han ikke kunne være alene, litt separasjonsangst. Også er han tett i nesen osv. Vet ikke.

Men gått over på rundt 2 uker begge gangene. Håper det går fort over hos dere og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme her også... Fra å sove 19-07 med en amming rundt 03 gikk vi til urolig baby og amming 3-4 ganger om natta... Så nå tar mannen avvenning og jeg sover på gjesterommet.

Er nok separasjons"redsel" tror jeg. I følge mannen viser hun ingen tegn til å være sulten. Sutrer litt, men sovner fint. Greit å venne av med at puppen kommer om man våkner på natta... Så natt til idag sov hun rolig og fint til 04! Og så fra 05-07:) Så er på rett vei igjen, men rimelig pyton når det holder på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne! Min gutt er 9 mnd og vi er inni i en ny runde nå..... sukk! Måtte ha ham i senga mi i natt.... roet seg IKKE ellers. Han krabber også ofte etter meg og sutrer.... vil opp på fanget... litt kos.... så er det ned igjen. Hadde håper å trappe ned ammingen selv men ser grått ut foreløpig..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt vårt lille gull i sengen hver natt nå fra klokka 4 ;) hun er så urolig og våkner masse. Hun har alltid sovet i sin egen seng selv om hun får pupp ofte på natten, men nå måtte jeg gi opp det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff natt til i dag sov jeg sammenhengende 4 timer. Er så sliten:( pappaen jobber mye så det blir jeg som tar det. Dessuten er det mamma hun vil ha :( håper det gir seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff natt til i dag sov jeg sammenhengende 4 timer. Er så sliten:( pappaen jobber mye så det blir jeg som tar det. Dessuten er det mamma hun vil ha :( håper det gir seg snart!

ja det er slitsomt. Hvis det hjelper så kan du trøste deg med at jeg ikke har hatt 4 timer sammenhengende søvn på 8 mnd ;) her er jeg heldig hvis jeg får 2 timer. Zzzzzzz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...