Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Altså, jeg skjønner at det er individuelt, men jeg blir veeeldig fort sjøsyk i små båter, men så hører jeg at det er litt annerledes i store båter. Ungene vil på "barnas båt" men jeg er usikker på om jeg tør egentlig..Har en liten gutt på 4 som blir fort bilsyk og kan tenke meg at han blir sjøsyk også. Hva tenker du? Er det forskjell? (ja, jeg skjønner at det muligens kommer an på sjøen også) Anonymous poster hash: e2a57...603
Kaklehøna Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Jeg blir så og si aldri sjøsyk når jeg er i vår båt, som er 22 fot. Jeg blir derimot meget sjøsyk på danskebåten.
mamma_i_2009 Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Jeg sliter ikke så veldig når vi er ute i åpen båt, men store båter blir jeg veldig dårlig på. Danskebåten/svenskebåten/ Kielbåten der blir jeg alltid kjempe dårlig.
SameSara Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Jeg blir så og si aldri sjøsyk når jeg er i vår båt, som er 22 fot. Jeg blir derimot meget sjøsyk på danskebåten. Samme her. Aldri sjøsyk i liten båt, men større båter takler jeg ikke og blir veldig dårlig
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Jeg blir alltid sjøsyk i seilbåt. På mindre cruiseskip som danskebåten, aldri Anonymous poster hash: 2f75f...e58
Hellinor Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Jeg tok en postafen og gikk og la meg når vi tok båten til københavn for 2 uker siden. Rimelig store dønninger år vi kom ut på åpent hav, og jeg hadde blitt dårlig uten postafen, tror jeg. Men jeg blir dårlig av alt da, hehe. kommer jo an på været, kan nok være helt stille også.
Fruen i huset Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Jeg kjente tendenser på colorline til Sverige sist, men det gikk greit. Kan godt tenke meg jeg kunne blitt veldig dårlig.. Blir veldig lett bilsyk.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 Urk, da tror jeg at vi dropper det. Å være sjøsyk er det verste jeg vet! Anonymous poster hash: 3fe04...dde
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 15. juli 2013 #9 Skrevet 15. juli 2013 Postafen er tingen Jeg blir bilsyk når jeg kjører selv(!!), og reisesyketabletter er et must om jeg skal reise lengre strekninger. Du kan jo kjøpe en pakke og prøve de ut på en mindre båt først?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #10 Skrevet 15. juli 2013 Postafen er tingen Jeg blir bilsyk når jeg kjører selv(!!), og reisesyketabletter er et must om jeg skal reise lengre strekninger. Du kan jo kjøpe en pakke og prøve de ut på en mindre båt først? Jeg har ikke så mange små båter å prøve ut på Anonymous poster hash: 3fe04...dde
Gjest sussie77 Skrevet 15. juli 2013 #11 Skrevet 15. juli 2013 Jeg blir aldri sjøsyk. Men sist gang vi tok danskebåten så ble jeg det faktisk. Da var det skikkelige store bølger. Første gangen jeg har opplevd det da.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #12 Skrevet 15. juli 2013 Jeg blir så og si aldri båtsyk, bortsett fra på express båten til fjordline... Men den er nok regnet for liten i forhold til colorline og de "store" fergene til fjordline. Anonymous poster hash: 1afe6...55e
Gjest Skofantomet Skrevet 15. juli 2013 #13 Skrevet 15. juli 2013 Ja! Nå er jeg en som blir fort bil/båt syk, men slike type båter har jeg ikke sjangs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå