Gå til innhold

Sendt hjem med nyrebekkenbetennelse og antibiotika

Anbefalte innlegg

Dette er nytt for meg, har hatt uvi mange ganger før, men aldri Nyrebekkenbetennelse. Ble sendt hjem med antibiotika. Lest rundt på ulike nettsider, bla helseleksikon der det står svart åå hvitt at gravide legges inn på sykehus. Hva skal jeg gjøre? Uke 21

Fortsetter under...

Jobber på infeksjonsavd og hadde nylig ei gravid dame med nyrebekkenbetennelse innlagt .. Et par dager med antibiotika intravenøst og så hjem .. Jeg ville ringt føden og spurt eller ringt sykehus og bedt om å snakke med vakthavende gyn !! Stå på : )) man må mase og spørre i helsevesenet !

Har ringt både føden, gyn, og legevakta. Alle mener at jeg skal prøve selexid i et par dager, om jeg ikke blir bedre, er det innleggelse på sykehus. Syns det er så håpløst at jeg skal gå rundt å lide med smerter og "se an" fordi det er ferietider på sykehuset :-s nå har jeg blitt verre i den forstand at jeg er kvalm og orker ikke mat og brekker meg av antibiotikaen.

Endret av Studentmamma22

Har selv hatt nyrebekken bet. nylig, og ble ikke innlagt av den grunn. Har heller ikke hørt at det er vanlig at man legges inn av den grunn, såfremt at man ikke klarer å behandle det hjemme. Mye av det på nett trenger ikke være helt "riktig"...

Lider du av smerter kan du ta smertestillende, disse kan også tas i stikkpilleform hvis du brekker deg. 

Ro ned, finn frem varmeflaska, legg deg under dyna, ta tbl og sov. Det blir forhåpentligvis bedre i løpet av morgendagen :)

Anonymous poster hash: 02888...fbf

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...