Gå til innhold

IKM UKE 32

Anbefalte innlegg

Vel, tror vel igrunn ikke dette kan skyldes graviditet, det er for tidlig etter EL ennå. Hadde jeg ikke hatt blødning og negativ test forrige mnd hadde jeg trodd jeg var gravid fortsatt. Men både blødning og test som gradvis ble mindre og mindre positiv før helt hvit taler vel et tydelig språk - jeg er ikke gravid! Bare syk kanskje? Muligens plaget av EL?

Tror nok det er mer det ja :P Og ønsketening :) Men får se, mye hopping i høyet iallefall ;)

Fortsetter under...

Hihi, krysser fingrene i hvertfall :) for din del er det jo nærmere ikm, så det kan jo stemme for deg :) for min del - vet jammen ikke. Får se om jeg kjenner noen implantasjon snart! Er ikke helt meg selv i dag heller - nå har jeg forsovet meg til jobben. Det bruker jeg aldri å gjøre... Spennende tider fremover :)

MANDAG 5 AUGUST:

PeppaPig

Åse har et lite gull

TIRSDAG 6 AUGUST:

ONSDAG 7 AUGUST:

EnNySpire

YumYum2

TORSDAG 8 AUGUST:

FREDAG 9 AUGUST:

Jønimi (på min bursdag!!!! 29 for dem som lurte  :) )

LØRDAG 10 AUGUST:

Camillok (pp 5, Tidlige SA i pp 1,2 og 4)

SØNDAG 11 AUGUST:

Mamma& storebror ( pp 14) EL ca 28 juli

GRAVIDE:

En uke til ikm for meg!

Håpe håpe håpe håpe håpe håpe håpe :D

Skal kjøpe meg en test etterpå og spare den til helgen. Må kjøpe i skjul nå for ellers kommer mannen min bare til å erte meg for at jeg er testoman. Han syns det er skikkelig teit å teste før dagen man venter mens. Han mener at man kan like gjerne vente til et par dager etter ikm dagen  :o  aller helst en uke (!!!)

"Du er jo like gravid selv om du venter en uke med å teste. Og hvis du ikke er det så har du ikke sløst penger på graviditetstester". Han kan være skikkelig teit til tider og har absolutt ikke rett i det hele tatt  ;)  :ph34r:

En uke til ikm for meg!

Håpe håpe håpe håpe håpe håpe håpe :D

Skal kjøpe meg en test etterpå og spare den til helgen. Må kjøpe i skjul nå for ellers kommer mannen min bare til å erte meg for at jeg er testoman. Han syns det er skikkelig teit å teste før dagen man venter mens. Han mener at man kan like gjerne vente til et par dager etter ikm dagen  :o  aller helst en uke (!!!)

"Du er jo like gravid selv om du venter en uke med å teste. Og hvis du ikke er det så har du ikke sløst penger på graviditetstester". Han kan være skikkelig teit til tider og har absolutt ikke rett i det hele tatt  ;)  :ph34r:

Hvem som klarer å vente så lenge da? Iallefall ikke jeg... *utålmodig* :rolleyes:

Hahaha, joda, han har jo100% rett - men det ignorerer vi totalt :) mannen min er nesten mer testiman enn meg, han begynner å mase etter baby på dag 6-7 ;)

Tror ikke det blir noen baby denne runden, er usikker på om der egentlig har vært EL på grunn av allt slimet og smertene, event så har det vært mer enn ett egg som har løsnet ;)

Annonse

Snakker om testoman. Mannen er på jobb reise og sender hver morgen melding: sovet godt? Tatt test?? En eller to streker??"

Tester faktisk hver morgen nå, spent på h og tidlig det kan slå ut om det har klaffe. Hadde vært så koselig å møte sambo i døra men en positiv Test når han kommer hjem fredag:) men blir nok altfor tidlig.

Jeg har IKM 8. August :) 

Har vært prøvere i snart 3 år, så har ikke de største forhåpningene.

Har tidligere gått på pergo og er nå i 2 pp med femar.

Men nå har jeg merket noen symptomer som jeg aldri har hatt før:

super ømme brystvorter + tydelige blodårer på brystene, trøtt og slapp, luft i magen, lett hodepine og litt "stiklinger" i magen.

Så tenker selvfølgelig at det kan jo være...? ;) 

Klarforbarn: det høres ut som om det er :) plutselig synlige blodårer på brystene er det vanskelig å inbile seg. Ikke er det et vanlig symptom på mens heller, som mange av de andre tidlige gravisympt ;)

Her har jeg hatt så vondt i magen i dag at jeg ikke har kommet meg på jobb :( tror det er cyste på eggstokken og at kroppen ikke greier å lage EL. Men akkurat når jeg la meg nå kjentes brystvortene veldig gravuditetssuspekte ut. Kanskje det var festesmerter i stad? 5 dpo? EL kan ha vært 3-5 dager siden. Eller i dag for den saks skyld, fortsatt EL slim nå før leggetid...

Uansett tar jeg en tur på gyn i morgen, om det ikke er graviditet så er det noe galt.

Må flire av testingen ;) sved av en test i dag selv - blendahvit ;)

MANDAG 5 AUGUST:

PeppaPig

Åse har et lite gull

TIRSDAG 6 AUGUST:

ONSDAG 7 AUGUST:

EnNySpire

YumYum2

TORSDAG 8 AUGUST:

KlarForBarn89

FREDAG 9 AUGUST:

Jønimi (på min bursdag!!!! 29 for dem som lurte  :) )

LØRDAG 10 AUGUST:

SØNDAG 11 AUGUST:

GRAVIDE:

Annonse

Har vært til gyn i dag :) der var det tykt tresjikts endometrium og rester av rupturert follikkel. Jeg har altså hatt EL fra venstre side :) men er usikker på om den var først i går da jeg hadde så veldig vondt. I såfall er det ikke noen baby på gang her, tradisjonen tro har vi bare hatt oss torsdagen ;) men lurer nesten på om det var festesmerter siden de var sentrert midt i livmor og jeg er kvalm og uggen :)

Krysser fingrene for at det var festesmerter Camillok. Håper at all gråtingen er et positivt symptom yumyum2 :)

Mine ømme pupper er borte (ømheten, ikke puppene :P ) og har ellers ingen symptomer. For moro skyld tok jeg en test idag som selvfølgelig var blendahvit. Aaaltfor tidlig å teste så skjønner ikke hva jeg holder på med.

Krysser fingrene for at det var festesmerter Camillok. Håper at all gråtingen er et positivt symptom yumyum2 :)

Mine ømme pupper er borte (ømheten, ikke puppene :P ) og har ellers ingen symptomer. For moro skyld tok jeg en test idag som selvfølgelig var blendahvit. Aaaltfor tidlig å teste så skjønner ikke hva jeg holder på med.

Håper det jeg også, men har liten tro siden det er første pp. Men er selvsagt lov å håpe! Testa både i går og i dag og ikm er ikke før til tirsdag :P Synes disse dagene så og si er uutholdelige! 

Hihi - litt bedre blir man til å holde ut etterhvert ;) selv om man tester minst like tidlig så blir forventningene litt lavere med tiden.

Håper det var festesmerter, egentlig rart om det var EL siden smertene satt midt i livmor. Torsdagen tenkte jeg at jeg hadde EL fra venstre eggstokk, og det var i hvertfall riktig. Gynekologen sa at jeg tydeligvis kjente kroppen min veldig godt og at vi tydeligvis ble lett gravide så hun fantes ikke bekymret for oss ;)

Tårer til fødeprogrammer høres ut som gravi ;)

MANDAG 5 AUGUST:

PeppaPig

Åse har et lite gull

TIRSDAG 6 AUGUST:

ONSDAG 7 AUGUST:

EnNySpire

YumYum2

TORSDAG 8 AUGUST:

KlarForBarn89

FREDAG 9 AUGUST:

Jønimi (på min bursdag!!!! 29 for dem som lurte   :) )

LØRDAG 10 AUGUST:

SØNDAG 11 AUGUST:

GRAVIDE:

MANDAG 5 AUGUST:

PeppaPig

Åse har et lite gull

TIRSDAG 6 AUGUST:

ONSDAG 7 AUGUST:

EnNySpire

YumYum2

TORSDAG 8 AUGUST:

KlarForBarn89

FREDAG 9 AUGUST:

Jønimi (på min bursdag!!!! 29 for dem som lurte   :) )

LØRDAG 10 AUGUST:

SØNDAG 11 AUGUST:

GRAVIDE:

Endret IKM dag etter å ha sett tilbake på kalenderen.... wiiiii   1 dag nærmere IKM der altså! 

5 dpo idag og jeg venter spent på fortsettelsen!

9dpo idag (tror jeg hvertfall, om jeg husker datoene riktig) så er jo aaaltfor tidlig å teste enda, men selvfølgelig så måtte jeg jo bare! Dumme dumme meg!

Naboen har nettopp fått fjerdemann i hus (babyen er bare 2 dager gammel) og hun inviterte meg over idag til litt babykos så jeg håper at litt ordentlig babystøv smitter over :D Jeg hadde helt glemt hvor små de egentlig er. Og jeg kommer sikkert til å bite i meg disse ordene igjen når en eller annen gang jeg får nestemann, men fy søren jeg savner de første ukene med baby!! 

Hihi - litt bedre blir man til å holde ut etterhvert ;) selv om man tester minst like tidlig så blir forventningene litt lavere med tiden.

Håper det var festesmerter, egentlig rart om det var EL siden smertene satt midt i livmor. Torsdagen tenkte jeg at jeg hadde EL fra venstre eggstokk, og det var i hvertfall riktig. Gynekologen sa at jeg tydeligvis kjente kroppen min veldig godt og at vi tydeligvis ble lett gravide så hun fantes ikke bekymret for oss ;)

Tårer til fødeprogrammer høres ut som gravi ;)

Blir 3 mann så vil ikke si det har blitt lettere med årene :P Men etterhvert som ppene går blir det nok lettere ja :)

Ja det var det jeg mente - når man har blitt gravid virker liksom prøveperioden så mye kortere... Men nå: nå går det tregt!!! Er i 5. pp, er jo ikke såååå lenge det, men kjenner jeg blir misunnelig på alle gravide spesielt de som skal ha i januar og mars som jeg også skulle om de bare hadde holdt seg på plass!

Når skal jeg teste da tro? Tidligst tirsdag! Da er jeg 10-12 dpo antagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...