Gå til innhold

Vaginakuler, noen som har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg vaginakuler for å styrke musklene i underlivet. Er det noen her inne som har forsøkt det?

Og evt har noen å anbefale?

Anonymous poster hash: 06f3f...c0e

Skrevet

Nei det har jeg ikke

Anonymous poster hash: f7521...c43

Skrevet

Har akkurat kjøpt vekter på apoteket. Spør igjen om 8-12 uker, så skal du få svar;-)

Anonymous poster hash: cf77c...126

Skrevet

Ja har kuler. Sånne litt små fra kondomeriet. Ei jeg kjenner hadde god erfaring med sine. Jeg har ikke brukt mine mye...

Anonymous poster hash: 668c1...5f3

Skrevet

Hørt om noen som har brukt analkuler som vaginalkuler. Gjør visst samme nytten :D

Anonymous poster hash: ab415...229
Skrevet

Har akkurat kjøpt vekter på apoteket. Spør igjen om 8-12 uker, så skal du få svar;-)

Lyst til å dele førsteinntrykket? :-)

Hvor mange er det i pakken? Vekt? Pris?

Skrevet

Lyst til å dele førsteinntrykket? :-)

Hvor mange er det i pakken? Vekt? Pris?

Så langt er det greit :) Det er to koneformede hylser der, hvor man starter med den største og legger i vekter etter hva man klarer, så skal man helst klare å holde den inne i 20 min og så øke belastningen. Når man har kontroll på denne, kan man gå over til den minste hylsen.

Det er helt ok å bruke, og var lettere enn jeg hadde trodd. Jeg er litt spent, for jeg lekker alltid mer når jeg tar vanlige knipeøvelser, så jeg får ikke trent på den måten (tør ikke over tid). Vet ikke hva jeg gjør galt, det strammer om jeg kjenner etter med fingeren, og jeg klarer å løfte innover. Jeg bruker musklene likedan nå (og som instruksjonen sier), spent på å se om jeg "mister kontrollen" etter noen dager denne gangen også.

Total vekt er 40 g (såvidt jeg husker) fordelt på to 5g-vekter, en 10g og en på 20 g. Prisen var på over 500 kr, så jeg håper det har effekt. Savner å ha full kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...