Gå til innhold

Plutselig poppet liksom magen ut knappe 12 uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt oppblåst mage uker før, og noen dager ganske voldsomt.. Men hallo, de to siste dagene her så virker det ikke som den har tenkt seg tilbake igjen.. Jeg veit jo det kommer fortere med nr 2 men sist fikk jeg jo ikke mage før i mnd 5 på denne måten.. Javelja.. Jeg hadde tenkt å holde det hemmelig en stund til men dette ble ikke lett:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I know the feeling! Fikk sjokk når jeg 8+4 ikke fikk igjen buksa :o Håper det bare en luftig periode ;)

Gjest usababy
Skrevet

Her også...har omtrent ikke syntes før nå. Er 12+3 i dag, og i løpet av den siste uken har jeg fått en liten mage..livmoren vokser nok litt ekstra med to stykker der inne. :)

Skrevet

Samme her, men er førstemann og bare en inni der. Har vært oppblåst i mange uker på kveldstid, men nå er det en tydelig liten babykul der hele dagen, dog noe større på kveldstid. Jeg har hoppet i mammabuksen, og tenker å bare nyte det. Er ikke så farlig om alle får vite det nå, så bare deilig å ikke stresse med å skjule det lenger :) men overrasket over at det plutselig gikk så fort. Min mor fortalte meg at hun fikk mage allerede i uke 8 og buksene passet ikke lenger, så jeg tenker at det kanskje er arvelig?

Skrevet

Det var visst litt falsk alarm her, for i dag når alt "trykket" var ute så var det ikke sånn lenger.. Men fytti så oppblåst jeg blir hver dag etter middag.. Jeg tror jeg må prøve å legge om kosten, jeg "tåler" jo tydeligvis ikke noen ting:( sinnsykt vondt å være så forstoppa:(. Hadde ingen slike plager sist.. Jaaaaja.. Shoppa mammabukse på hm i dag, 50 kr!:):)

Skrevet

Er 9+0 og kan berre gløyme å få på meg dei vanlege buksene mine. Men har vore gravid 8! Gangar, med 2 fødte barn, så reknar med det er derfor. Veit ikkje kor lenge eg kan skjule det.....sidan eg har mista så mange gangar så ville,eg helst ha venta minst 1 mnd til å fortelle det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...