Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Fikk er helt brett med 25 mg. Tror dere det vil fungere? Hvor mye bør jeg ta for å sikre at jeg ikke får panikkangst? Når går det ut av kroppen? Hvor lenge før flyreise skal jeg ta det? Blir man veldig sløv og trøtt? Ååh gruer meg slik:-( har tatt valium en gang. Det var sist jeg fløy. Da tok jeg 3-4 valium på 5 mg hver gang. Ble rolig og det tok det værste av angsten, men var litt redd fremdeles. Ble ikke trøtt og sløv, bare roligere. Den første legen min ville ikke skrive ut sobril sist gang. Denne legen ville ikke skrive ut valium denne ganen og kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke fikk sobril sist. Blir litt forvirret:/ Hva tror dere? Og hva er forskjell på valium og sobril? Anonymous poster hash: 9fd19...ffb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Valium virker relativt raskt. Sobril tar ca 1-2 t før det virker. Halveringstid på valium er 20-50 t. Sobril 10-15 t. Jeg ville tatt bare 1. Anonymous poster hash: e1d42...e4f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 25 mg? trodde vanlig startdose var rundt 10. Så tror du blir godt ute på dem. Anonymous poster hash: eb165...1b7
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Sobril 25 mg er en nokså stor dose dersom du ikke er vant til benzo. Jeg ville isåfall halvert den. Anonymous poster hash: f3c7a...bd5
<3 2G <3 Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Litt snedig å få strek medisin uten noe form for rettleiing på bruk!!!
Light of my life Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 25 mg er mye! Ta en halv 1-2 timer før flyreise, og ta den andre halvparten i lufta om du fortsatt føler deg redd.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Kan være greit å ikke ta så mye slik at man faktisk klarer å finne ut hva man skal gjøre i en eventuell nødsituasjon i alle fall.....! Anonymous poster hash: 1a38d...24e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Kan være greit å ikke ta så mye slik at man faktisk klarer å finne ut hva man skal gjøre i en eventuell nødsituasjon i alle fall.....!Anonymous poster hash: 1a38d...24e Meg igjen! Dette er ikke skrevet for å være ekkel, men jeg har selv ekstrem flyangst og valgte å "dope meg ned" med sobril en gang. Akkurat den flyturen endte med nødlanding og jeg hadde ikke kontroll på hode, føtter eller noe...! Heldigvis gikk det bra, men jeg var helt avhengig av andre for å komme meg ut av flyet. Etter det har jeg jobbet med flyangsten gjennom kurs osv istedet for å ta medisiner. Anonymous poster hash: 1a38d...24e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Jeg har ganske sterk flyskrekk. Verken sobril eller stesolid funker på meg, så jeg har sluttet å fly. Jeg fikk vel 15 mg sobril, tok 1 tabl et par timer før og en rett før avgang. Men funket som sagt ikke. Var jeg heldig ble jeg trøtt og duppet av 15 minutter under flyturen. Når jeg da våknet var jeg like klar. Tror rett og slett kroppen var så full av adrenalin. Anonymous poster hash: 28b75...ee3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå