Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for mange gode tips :) virker som det er emmaljunga, brio go og mountain buggy som går igjen så jeg får ta meg en runde og teste de ut på butikken :) hvordan er det med bestilling over nett, noen som har erfaring med det?

Anbefaler deg å titte på brio go med country wheels, suveren vogn. På www.kiddies24.de kan du gjøre et kupp, googler du det ser du at maaange handler der.
Har falt litt for den vognen ja, men veldig dyr så alt man kan spare er jo bra:) har du vognen selv? Jeg synes sportsdelen ser så kort ut- redd barnet skal vokse ut av vognen med en gang og jeg må ut å kjøpe ny :)

Jeg har vognen selv ja, og det er en av de mest funksjonelle og beste jeg har hatt. Har hatt altfor mange og prøvd det meste så bør vite hva jeg prater om ;)

Brio go har en av de lengste sittedelene på markedet, 102cm, så den kan du bruke lenge :) Til sammenligning så har alle emmaljunga vogner kun 92cm lengde.

Endret av EnBlå&ToRosa

Takk for mange gode tips :) virker som det er emmaljunga, brio go og mountain buggy som går igjen så jeg får ta meg en runde og teste de ut på butikken :) hvordan er det med bestilling over nett, noen som har erfaring med det?

Anbefaler deg å titte på brio go med country wheels, suveren vogn. På www.kiddies24.de kan du gjøre et kupp, googler du det ser du at maaange handler der.
Har falt litt for den vognen ja, men veldig dyr så alt man kan spare er jo bra:) har du vognen selv? Jeg synes sportsdelen ser så kort ut- redd barnet skal vokse ut av vognen med en gang og jeg må ut å kjøpe ny :)

Jeg har vognen selv ja, og det er en av de mest funksjonelle og beste jeg har hatt. Har hatt altfor mange og prøvd det meste så bør vite hva jeg prater om ;)

Brio go har en av de lengste sittedelene på markedet, 102cm, så den kan du bruke lenge :) Til sammenligning så har alle emmaljunga vogner kun 92cm lengde.

Ok, takk:) kommer jo veldig ann på om barnet blir langt eller ikke også, med hvor fort h*n vokser ut av den:)

Jeg har en Emmaljunga Edge Duo som jeg kjøpte for syv år siden. Vogna har vært i mer eller mindre daglig bruk siden dag en, og skal brukes videre til minsta som kommer om noen uker. Vasket trekkene i dag, og det er nesten umulig å se at den er brukt i det hele tatt. 

Jeg skal være enig i at den tar mye plass i bilen, men den er super å trille,veldig stabil og holder i årevis! Har bodd både i by og på landet med denne vogna, og syns den funker supert til begge deler, så lenge du ikke er avhengig av å ta den ut og inn av bilen hele tiden. 

Jeg kjøpte den til en augustbaby med tanke på at bagen skulle holde igjennom hele vinteren, og det gjorde den. Begge guttene mine har brukt bagen til de har vært nesten året, og sportsdelen til de måtte gi den fra seg til nestemann, altså ca 3 år

Jeg personlig liker forresten ikke trehjulinger. Har prøvd mange, men syns de fleste blir ustabile og vinglete. Dette er selvsagt en smakssak, så du bør prøve deg litt frem før du bestemmer deg.

Har en trille med tre hjul, og syns den fungerer greit på kjøpesentre, men ikke ute på trilletur hvor man må ta hensyn til bakker og ulendt terreng.

Anonymous poster hash: 7932b...d6d

Det enda som jag tycker är viktigt är att man kan vända på både sitt- og liggdelen. Tycker det e supermysigt å kunna prata med fröken när jag hämtar i bhg. Så tycker jag åxå att vagnen skall ha ett solskydd som man kan dra helt ner.. Många som bara kan fällas upp som på dukkevogner å det e så opraktiskt.

Jeg har emaljunga edge duo, arvet av søsteren min som jeg brukte på jentami. Elsker vvognen, den er god å trille, stødig ect. Men skulle ønske den var litt lengre, for nå ligger hun på en kant med føttene. . Også synes jeg den er vanskelig å få ned beindelen... vi bruker den kun til soving nå.. i barnehagen har hun en 15 år gammel brio vogn som nesten ikke går an å teille lenger... men den har fortsatt veldig god plass:-) ang skjermen, vi kjøpte en sånn solskjerm, den bruker vi mye:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...