Satya Skrevet 14. juli 2013 #1 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg kjøpte brukt Simo sportsvogn ca 4 år gammel. Med vogna fulgte vanlig 5-punktssele, men den lille delen nede til venstre viste seg å mangle. Har ikke funnet ny sele som passer. Kjøpte en Simosele som jeg tenkte var en standard vognsele, men den passer ikke. Den er bare 2-punkt og fester ikke i skuldrene. Er ganske grønn hva gjelder vogner så er det noen som vet om det finnes andre seler jeg kan bruke eller som evt har den delen jeg trenger liggende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaaada Skrevet 16. juli 2013 #2 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg brukte en gåsele i mi simo vogn. Festet den i hempene under. Jeg likte ikke simo sin vogn sele så tok den bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satya Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juli 2013 Ok, takk. Føler at han burde være festet i ryggen fra starten når han ikke sitter så støtt selv, men det er kanskje bare en kort periode før han er en racer i sportsvogna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå