Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Del Skrevet 14. juli 2013 Dette innlegget passer vel ikke såå godt her, men jeg trenger hjelp. I starten av mai hadde jeg en SA. Var på ultralyd og fikk konstatert det, men at det var rester som skulle komme ut av seg selv. 6 juni tok jeg en clearblue uke-indikator som viste ikke gravid. I midten av juni fikk jeg mensen igjen, og skal ha det igjen i disse dager. Testoman som jeg er har jeg testet litt fra det jeg mener er 7 dpo. De fleste er tatt på ettermiddagen, altså ikke optimal urin.. Bortsett fra dpo 10 som ble tatt med morgenurin og idag, som er IKM. Begge disse har jeg fått svaaaaak rosa strek på. Tok en clearblue digital klokka tre i går som viste ikke gravid. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Kan virkelig hcg henge i to måneder etter en sa?! Og hvorfor får jeg svakt positiv på billigetester, men negativ på clearblue? Vil jo gjerne bli gravid igjen. Setter stor pris på svar! :-) Anonymous poster hash: 35507...c75 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144064337-erfaringer-med-hcg-lenge-etter-sa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidenerinne Skrevet 15. juli 2013 #2 Del Skrevet 15. juli 2013 Det er litt vanskelig å si, jeg har selv hatt en sa hvor jeg hadde hcg på 130 6-7 uker etter sa- blødningen startet. (men dette er ikke normalt, sa legen og henviste meg til sykehuset for ul). Når det gjelder testene du tar kan de godt vise forskjellig. Billigtestene tror jeg slår ut på hcg på ca 10, digital 25 tror jeg. Er ikke helt sikker. Men hvis du har hcg et eller annet sted mellom hva de to testene viser kan du altså få forskjellig svar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144064337-erfaringer-med-hcg-lenge-etter-sa/#findComment-145518979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå