**My little Miss drama and I** Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Jeg slapp en liten en og ble kliss våt i trusa:/ gikk på do å det kom litt sånn rosa aktig i do?! I trusa var det vått men luktet ikke tiss... Har skikkelig mens smerter nå i mage og rygg. Men har jo blitt lurt før var ikke slik sist , da jeg ikke så noe til noen propp og vannet ble tatt... Sorry detaljer , men erfaringer?! Babyen som aldrig er rolig er musestille. Skal man bare vente eller?! Hmmh
**My little Miss drama and I** Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2013 Flaut at man skal bli så usikker på alt ;P
**My little Miss drama and I** Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2013 Det var vannet.. Skal inn på føden i form om ikke Riene tar seg opp for å settes ordentlig igang;) skummelt... Lykke til alle sammen
Kenga Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Lykke til eller Gratulerer.... antar vel egentlig lykke til enda
**My little Miss drama and I** Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2013 takk ... sitter ennå her, veldig uregelmessig og lekker , men skal jo heldigvis inn på sjekk i løpet av dagen spennende... prøver å nyte morgenen med lille snuppa mi før vi blir 4 i familien
Sikkertforgammel Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Spennende! Nå kommer endelig babyen din! Masse lykke til!
Grevling34 Skrevet 14. juli 2013 #20 Skrevet 14. juli 2013 I dag har det kommet ut mengder og klumper med blankt slim, kan dette også være slimproppen? Sist kom den hel ut som en liten glassmanet.
**My little Miss drama and I** Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #22 Skrevet 15. juli 2013 Takk velskapt gutt født i går etter det jeg vil kalle en drømmefødsel:) lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå