Tauriel Skrevet 14. juli 2013 #51 Skrevet 14. juli 2013 Var ikke så mye jeg brydde meg om men det jeg kommer på var: Spice Girls Pogs Ferbi (eller no sånt, de snakkende robotbamsene) Pocemon Bukse med miniskjørt som var sydd fast Discman walk man (fikk det først, var sååååå stolt) Nokia Og jeg hadde alltid lyst på platåsko... Men fikk alltid slengt i trynet at jeg var for høy av andre, og mamma nektet og kjøpe det pga de var dyre (de var på vei av moten da jeg gikk på barneskolen)
Saft suse! Skrevet 14. juli 2013 #52 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Må tilføye: korgstoler, saccosekk, plakater av typen par som holder rundt hverandre i solnedgang med palme og hoppende delfiner i bakgrunnen, jente med permanent og tåre på kinnet, Mann i bar overkropp som holder baby (sort/hvitt). Kjærlighet uten grenser, med Siv Stubsveen. Endret 14. juli 2013 av Saft suse!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #53 Skrevet 14. juli 2013 Fantastisk, hadde slik discman :-D buffalosko, miss sixty, pog, bukse med skjørt over(!), spice girls og generelt boyband!! Haha, for en tid.. Ja jeg hadde mine glansdager på 90 tallet . Må også tilføye munnspray var kult hos oss.. Alle skulle ha munnspray og det var om og gjøre å spraye flest ganger i munnen uten å spytte Åååååh, bukse med skjørt over Anonymous poster hash: 11779...a69
Kathrine. Skrevet 14. juli 2013 #54 Skrevet 14. juli 2013 På ungdomsskulen var det ei periode alle hadde armyboots (dalsfjordinger), levis bukse og islender genser eller sånn grå tjukk ullgenser med glidlås i halsen og bretta ned kragen.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #55 Skrevet 14. juli 2013 Kom igjen nå! Hva hadde du eller hva ønska du deg som bare var dødskult? Her var det: Hadde du detta var du helt rå hos oss i alle fall Jeg har en sånn blå Discman i skuffen min enda Bruker den ikke altså Anonymous poster hash: a9687...f0a
Hilde35 Skrevet 14. juli 2013 #56 Skrevet 14. juli 2013 Er enig i mye av det over. Men jeg husker at jeg elsket cowboy-bootsene mine når jeg var yngre...fysj,hehe. Og jeg børstet mohair-genseren min... ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #57 Skrevet 14. juli 2013 Når var dette? Miss Sixty, Buffalo, Tobacco bukser, Fruit of loom gensere, discman og å drikke Smirnoff Ice Anonymous poster hash: 2e840...517 Anonymous poster hash: ed283...212
Saft suse! Skrevet 14. juli 2013 #58 Skrevet 14. juli 2013 På ungdomsskulen var det ei periode alle hadde armyboots (dalsfjordinger), levis bukse og islender genser eller sånn grå tjukk ullgenser med glidlås i halsen og bretta ned kragen. kom på begge de to gensrene etter jeg skrev innlegget. Var de grå fra Devold?
HeltAnonym Skrevet 14. juli 2013 #59 Skrevet 14. juli 2013 Haha så mye gøy I tillegg til miss sixty, buffalo og spice girls gikk det i: Knappebukse Championsgenser Umbro/adidas klær generelt Pogs Minidisc Tamagotchi Supernintendo Manchester United sekk, lue ++ Diddle (han muse-figuren fra bokhandleren) MacGyver Hårmascara Div sminke fra Nille Oh Boy eller topp skoledagbok TL-klubben Aron Carter Mona&Mikkel i Topp-bladet :) Libresse klubben Hehe så gøy å mimre kunne sikkert fortsatt i en evighet Anonymous poster hash: 6292c...9bc Vi kunne sikkert gått i klasse, herregud dette er jo akkurat slik jeg husker barne/mellomskolen :-D Mona og Mikkel var fantastisk, libresseklubben var vi med i, men deT var jo dritflaut også skoledagbøker.. Oh the memories :-D også så fin vi følte oss med knappebukse, umbro/Champions/adidasgenser med buffalosko... Herremin!! For en stil! :-D
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #60 Skrevet 14. juli 2013 Hadde nesten glemt at cowboystøvler var på moten fra ca 1988 til 1992! Haha. Husker alle som gikk i dem, det var mest jenter som brukte dem, tror jeg. Anonymous poster hash: ff589...60a
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #61 Skrevet 14. juli 2013 Samme som Hi, pluss: Sefa bukser Adidas bukser med knepping hele veien Anonymous poster hash: 5da2e...7dd Haha, samme her. Sefa buksene var ikke pene altså! Anonymous poster hash: f6c72...81c
R0zaku Skrevet 14. juli 2013 #62 Skrevet 14. juli 2013 Buffalosko, diskman, sånne svarte bukser med stor sleng nederst, som hadde sånne sølv perler nedover på siden. Pule armbånd, hårmaskara, gjere knæsj rosa, nokia 3310.
R0zaku Skrevet 14. juli 2013 #63 Skrevet 14. juli 2013 Buffalosko, diskman, sånne svarte bukser med stor sleng nederst, som hadde sånne sølv perler nedover på siden. Pule armbånd, hårmaskara, gjere knæsj rosa, nokia 3310.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #64 Skrevet 14. juli 2013 Vi og gutta!! Anonymous poster hash: 11779...a69
Musemorbr / Skrevet 14. juli 2013 #65 Skrevet 14. juli 2013 T-skjorte over høyhalsa pologenser. Smykke hengende ut av høyhalsa genser. T-skjorte med plakatlignende trykk, enten av sexy menn, par, babyer med eller uten morsomme sitater osv. TL-klubben! Jazzbukser. Det meste er vel ellers nevnt. Morsom minnetråd.
Poteto Skrevet 14. juli 2013 #67 Skrevet 14. juli 2013 Kom igjen nå! Hva hadde du eller hva ønska du deg som bare var dødskult? Her var det: Hadde du detta var du helt rå hos oss i alle fall Samme som deg pluss rånere
Magia Skrevet 14. juli 2013 #68 Skrevet 14. juli 2013 Var pulearmbånd de gummiarmbåndene i neonfarger og svart? Her gikk det i mye av det samme som dere, men noen ting som ikke er nevnt: - små sekker - Kangol-luer/caps - Saggebukser med sånn stor skrift nedover "rumpa" - husker ikke hva merket heter. - Skatesko
Ms Moose Skrevet 14. juli 2013 #69 Skrevet 14. juli 2013 Knappebukser (Adidas) Backstreet Boyss Spice Girls Miss Sixty Buffalosko Bukse m/skjørt Pog Tamagotchi Discman Bugg Hårmascara TMNT Topp/Girls Skoledagbok
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #70 Skrevet 14. juli 2013 Neongul Hubba Bubba på disco Anonymous poster hash: eefc1...b2f
Musemorbr / Skrevet 14. juli 2013 #71 Skrevet 14. juli 2013 Nå kjente jeg plutselig duften av Sad Sam tyggis med klistremerker.
R0zaku Skrevet 14. juli 2013 #72 Skrevet 14. juli 2013 Lightstik på diskotek og sånne selvlysende stjerner i taket på soverommet omslagsskjørt , og de genserene fra JC med tagge mønstre. Dark dog. Nesten samme som battery. Minner
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #73 Skrevet 14. juli 2013 gjerne en uten hette utenpå en hettegenser. Men den tida hadde de stort sett bare vinrød, gul og mørkegrønn Taxi leggiser + bukse med splitt bak (finner ikke bilde) Dette var da jeg gikk på ungdomsskolen Anonymous poster hash: 82174...fcc
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #74 Skrevet 14. juli 2013 Deksel til telefonen og snake-spill Anonymous poster hash: 82174...fcc
Kathrine. Skrevet 15. juli 2013 #75 Skrevet 15. juli 2013 På ungdomsskulen var det ei periode alle hadde armyboots (dalsfjordinger), levis bukse og islender genser eller sånn grå tjukk ullgenser med glidlås i halsen og bretta ned kragen. kom på begge de to gensrene etter jeg skrev innlegget. Var de grå fra Devold? Ja, og de synes eg fortsatt er fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå