Gå til innhold

symptomer

Anbefalte innlegg

Gjest Østfold-80
Skrevet

Er det flere der ute som IKKE har symptomer? Jeg er 6 uker på vei,og kjenner ingenting til graviditeten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig lite og noen ganger ingen symptomer! Har aldri hatt ømme bryster eller vært super kvalm. Blir kun litt småuggen hvis det går for lenge mellom hvert måltid innimellom :) er selv 9 uker på vei. Tror dette er veldig individuelt, så bare nyt det. Men haddd jo vært kjekt innimellom å fått noen tegn på at det var noe der syns jeg da :)

Gjest Østfold-80
Skrevet

Puh,godt det ikke bare er meg!:) det lille jeg har merket er det samme som deg,at jeg kanskje er mer sulten innimellom... Det er litt kjipt,men veldig greit hvis alt er bra!

Skrevet (endret)

Ja det viktigste er jo at alt står bra til! :) er bare å glede seg til magen kommer og man virkelig ser at det er noe der nå :) hvor i østfold holder du til?

Endret av 00tuva
Skrevet

Kjente lite eller ingenting sist, nå er det masse.. ;p så ja, selv om det er vanskelig for en ønsker seg jo nesten symptomer så prøv å nyt det :)

Skrevet

Jeg viste ikke at jeg var gravid når jeg var 6 uker, men fant det ut den uka. Jeg merket ingenting

Anonymous poster hash: 4898e...d33

Gjest Østfold-80
Skrevet

Jøss,da trenger jeg kanskje ikke bekymre meg så masse. De andre graviditetene harjjeg vært forferdelig dårlig,kvalm hele tiden og sånn. Får kanskje prøve å nyte det litt.:)

Skrevet

Jeg var "symptomfri" første svangerskap, var veldig rart for man hadde jo sett for seg alle plager, symptomer og tegn ..  Slik er det ikke denne gangen ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...