Gå til innhold

Blir lurt hele tiden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd det med de to andre og trodde at man skulle bare starte rett inni fødsel dersom man har slike symptomer. Har nå hatt det slik i ca. 1 uke, men heldigvis har det ikke skjedd noe siden jeg ikke er 37 uker før imorgen.

Har lest litt rundt om dette på nett og det virker som om det er modningstegn.

Ønsker deg lykke til og håper at det skjer noe snart hos deg :)

Har hatt murringer og tak i natt, men de blir liksom aldri regelmessige og slutter etter 3-4 timer. Æsj, irriterende.. Noen som har opplevd det samme? Er dette modningstegn?

38+5 i dag..

Anonymous poster hash: 78a45...e97

I forrige svangerskap opplevde jeg det slik fra uke 37. Takene var regelmessige og kom ca hvert 5. minutt gjennom hele døgnet. Var flere ganger på føden og hadde 3 cm åpning. Trodde fødselen var i gang flere ganger, men gutten kom ikke ut før uke 42... (og da var jeg både sliten og lei)!

Krysser fingrene for deg!

Annonse

Jeg hadde mye sånt, særlig med nummer to. Ringte barnevakten flere ganger... Det begynte første gang 9 dager før hun kom på ordentlig. 

Da det satte i gang for fullt kom hun ganske raskt, så jeg tror det var med på å modne en del. Dessuten var jeg ikke i tvil lenger, smertene kjentes ikke ut som noe "lureri"! 

Lykke til! Blir nok baby på deg snart. 

Hadde det sånn med min første. Mange mange uker, endte med en fantastisk rask( og intens!!!) fødsel på 3 timer, 3 uker før termin. Ta det som bra tegn! Denne gangen har jeg gått sånn i 10 uker. Passe slitsomt kan man si, blir lurt hele tiden, men vet det kommer til å ende med en fin fødsel:) Merker det skjer hvert øyeblikk nå... (er 2 dager over termin!!)

Lykke til:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...