Gå til innhold

Gått opp 4kg på en uke! Er det mulig?! :/

Anbefalte innlegg

Veide meg forrige søndag, var da 20 uker på vei og hadde gått opp 2kg. I dag tidlig veide jeg meg igjen og vekten viste 4kg mer enn forrige gang! :( og vekten virker, tvang mannen min til å veie seg for å sjekke om det var noe feil med den :P har ikke gjort noe annerledes denne uken, har spist og mosjonert som vanlig.

Fortsetter under...

Veier du deg på samme tid på dagen?

Vann kan utgjøre flere kilo, og man veier ofte mer på kvelden.

Drikker man en flaske vann er jo det 0.5- 0.7 kg på et blunk.

Her er det veldig lommert i dag, da samler jeg vann med en gang. En kjøligere dag er vekten noe annet.

Veide meg forrige søndag, var da 20 uker på vei og hadde gått opp 2kg. I dag tidlig veide jeg meg igjen og vekten viste 4kg mer enn forrige gang! :( og vekten virker, tvang mannen min til å veie seg for å sjekke om det var noe feil med den :P har ikke gjort noe annerledes denne uken, har spist og mosjonert som vanlig.

Lenge siden siste kontroll da? Hvis så er: få sjekket blodtrykk og urin. Mye ødemer kan være starten på svangerskapsforgiftning. Ikke for å skremme deg altså.

Annonse

Veier meg alltid rett etter jeg har stått opp om morgenen. Og kan ikke klage på varme her på Vestlandet, derfor så synes jeg d var rart at vekten plutselig viste så mye. Veide meg igjen i dag tidlig og den viste d samme som i går. Så jeg får vel bare være forsiktig med hva jeg putter i meg fremover :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...