Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Skal male huset og vet ikke hvilken farge som har blitt brukt før. Det ser ganske hvitt ut og kler huset. Det ser litt slik ut som jeg mener jeg har sett hus nedover sørlandskysten har. Noen som kan hjelpe meg med tips? Anonymous poster hash: 09c91...2bc
☆☆☆ Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Er ikkje det vanlig kvit? Altså utan brytning mot nokon farge? Endret 13. juli 2013 av ★
1. gang:) og engang til:) Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Klassisk hvit. Eggeskall eller bomull feks har gult i seg.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Er klassisk hvit ekstremhvit? Jeg hadde en maler innom og han tippet på egghvit, men jeg ser ikke noe gult i fargen på huset mitt? Alt er malt i samme hvitfarge så det er ikke noe jeg kan se opp mot kontrast. Naboen har en beigeaktig hvitfarge og det er ganske stor forskjell på disse to husene. Jeg vil ha huset hvitt, men gjerne ikke så det skjærer i øynene når sola står på, men det må fremstå som hvitt. Hi Anonymous poster hash: db972...bef
Hildemor fra vest Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Vi har egghvit og det er ganske hvitt spesielt nå om sommeren i kontrast til grønt gress og hagen. Men når vinteren og snøen legger seg ser du at huset ikke er så hvitt likevel. Ville gått for klassisk hvitt eller herregårdsghvitt;)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Da har jeg vært i butikk og fått med meg fargeprøver. Det er nok eggehvitt som er det opprinnelige fargen på huset, så går nok for den da vi har vært veldig fornøyd med denne. Hvordan er herregårdshvitt i forhold til eggehvit eller ren hvit? Jeg vurderer herregårdsgrønn evt barlind på dør og garasjeport, noen som kjenner til disse eller andre grønnfarger? Huset er stort, taket er svart, hele huset males hvitt også vinduskarmer. Dør og dobbel garasjeport vurderes i grønn. Hi Anonymous poster hash: db972...bef
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Herregårdsgrønn dør på hvitt hus er nydelig!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Tusen takk Sekretøsa, jeg falt også for herregårdsgrønn i butikken. Tror du det blir for mye å ha det på den doble garasjeporten også? Det er et stort hus. Hi Anonymous poster hash: db972...bef
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Tusen takk Sekretøsa, jeg falt også for herregårdsgrønn i butikken. Tror du det blir for mye å ha det på den doble garasjeporten også? Det er et stort hus. Hi Anonymous poster hash: db972...bef Nei, det synes jeg ikke når huset er stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå